افزایش جستجوی کلمات کلیدی با Yoast SEO و Semrush • Yoast

در سئو، استفاده از ابزارهای برتر کلیدی است. Yoast و Semrush نیروهای خود را برای ترکیب فناوری های خود ملحق کرده اند. این ادغام برای کاربران وردپرس و شاپیفای با بهبود کار سئو آنها مفید است. Yoast SEO ویژگی های سئو با استفاده آسان را ارائه می دهد، در حالی که Semrush داده های محکمی را ارائه می دهد که می تواند برای تحقیق کلمات کلیدی استفاده شود. این مقاله ویژگی Related Keyphrase را بررسی می‌کند که از داده‌های کلمه کلیدی Semrush استفاده می‌کند.

چرا Yoast SEO را با Semrush ادغام کنیم؟

سئو فراتر از بهینه سازی محتوا است. این نیاز به درک چشم انداز جستجو و اتخاذ استراتژی دارد. ادغام Yoast SEO و Semrush ابزارهای قدرتمندی را برای حوزه های مختلف SEO مانند یافتن کلمات کلیدی، برنامه ریزی، اجرا و تجزیه و تحلیل ارائه می دهد.

مزایا برای کاربران وردپرس

مزایایی که برای کاربران وردپرس وجود دارد شامل تحقیقات پیشرفته کلمات کلیدی است. شما می توانید از ویرایشگر وردپرس به پایگاه داده وسیع Semrush دسترسی پیدا کنید و کلمات کلیدی مرتبط موثر را پیدا کرده و اعمال کنید. برای اصلاح محتوای خود در حین نوشتن با استفاده از داده های سئوی فعلی، پیشنهادات سئو را در زمان واقعی دریافت کنید. این ادغام کار شما را ساده می کند. شما مجبور نیستید بین ابزارها و پلتفرم‌ها زیاد بپرید، بنابراین می‌توانید روی نوشتن محتوایی که رتبه‌بندی می‌شود تمرکز کنید.

مزایا برای صاحبان فروشگاه Shopify

از مزایای صاحبان فروشگاه Shopify می توان به دسترسی به کلمات کلیدی تجارت الکترونیک اشاره کرد. این اطلاعات بینش به هدایت ترافیک هدفمند به فروشگاه شما کمک می کند. بررسی سلامت SEO را برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی توضیحات محصول و متا تگ ها انجام دهید و از انطباق کامل SEO اطمینان حاصل کنید. ادغام کلمات کلیدی هدفمند در محتوای فروشگاه Shopify باعث افزایش دید و افزایش پتانسیل تبدیل می شود.

راه اندازی ادغام برای کاربران وردپرس و Shopify ساده است. حساب Semrush خود را از طریق افزونه یا رابط برنامه به Yoast متصل کنید. این به شما امکان می دهد به تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و مشاوره سئو دقیقاً در داشبورد خود دسترسی داشته باشید. اگر هنوز Yoast SEO را نصب نکرده اید، از آنجا شروع کنید. ما یک راهنمای برای کمک به شما در راه اندازی ارائه می دهیم.

یافتن عبارات کلیدی مرتبط

عبارات کلیدی مرتبط یا کلمات کلیدی مرتبط، عباراتی هستند که به کلمه کلیدی اصلی شما مرتبط هستند. آنها ارتباط محتوای شما را افزایش می دهند، که به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع و جزئیات صفحه شما را درک کنند. افزودن عبارات کلیدی مرتبط، محتوای شما را جامع تر و آموزنده تر می کند. این امر دید آن را در نتایج جستجو افزایش می دهد، زیرا موتورهای جستجو صفحاتی را ترجیح می دهند که یک موضوع را به طور کامل پوشش می دهند.

استفاده از عبارات کلیدی مرتبط همچنین از پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری می کند و به متن طبیعی تر و خواننده پسندتر منجر می شود. این رویکرد ترافیک ارگانیک بیشتری را جذب می کند و به رتبه بندی محتوای شما برای طیف وسیع تری از جستارهای جستجو کمک می کند.

شروع با عبارات کلیدی مرتبط

به پست یا صفحه ای که می خواهید در ویرایشگر محتوا بهینه سازی کنید بروید. برای دسترسی به ابزار Semrush، آن را پیدا کنید Focus keyphrase بخش و عبارت کلیدی تمرکز اصلی خود را وارد کنید. سپس، روی Get related keyphrases را فشار دهید و یک پاپ آپ ظاهر می شود.

افزایش جستجوی کلمات کلیدی با Yoast SEO و Semrush • Yoast
عبارت کلیدی فوکوس خود را وارد کنید و روی دکمه Get related keyfrase کلیک کنید تا به پاپ آپ Semrush دسترسی پیدا کنید

Semrush عبارات کلیدی مرتبط را در پاپ آپ ارائه می دهد، از جمله حجم جستجو، هدف جستجو، دشواری و روند. برای اطلاعات دقیق تر یا کاوش بیشتر، از ابزار جادویی کلمه کلیدی در Semrush استفاده کنید. متناوبا، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی دلخواه خود برای جمع آوری اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

حجم جستجو و داده های دشواری به درک محبوبیت کمک می کند

داده های حجم جستجوی Semrush نشان می دهد که کاربران هر ماه چند بار یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی خاص را جستجو می کنند. این معیار محبوبیت و تقاضای کلمه کلیدی را برجسته می کند. حجم جستجوی بالا نشان دهنده علاقه شدید است، در حالی که حجم کم نشان دهنده جستجوهای کمتر است. می‌توانید از داده‌های حجم جستجو برای شناسایی روندها در طول زمان، شناسایی کلمات کلیدی فصلی یا نوظهور استفاده کنید. تجزیه و تحلیل این حجم ها به شما کمک می کند تا میزان دسترسی بالقوه محتوای خود را بسنجید و کلمات کلیدی پر تقاضا را برای هدف پیدا کنید.

با این حال، حجم بالای جستجو اغلب به معنای رقابت زیاد است. متعادل کردن حجم جستجو با مشکل کلمه کلیدی کلیدی است. دشواری کلمه کلیدی اندازه گیری می کند که چقدر سخت است که برای یک کلمه کلیدی در ده رتبه برتر قرار بگیرید، از 0٪ تا 100٪. درصدهای پایین به معنای رقابت کمتر است و رتبه بندی را آسان تر می کند، در حالی که درصدهای بالاتر نشان دهنده رقابت سختی است که به تلاش قابل توجهی نیاز دارد.

Yoast SEO داده های هدف، حجم، روند و دشواری عبارات کلیدی پیشنهادی را نشان می دهد

Semrush و هدف جستجو

Semrush ابزارهایی را برای ادغام هدف جستجو در تحقیقات کلمات کلیدی شما فراهم می کند. درک هدف جستجو به شما این امکان را می دهد که محتوا را مطابق با نیازهای کاربر تنظیم کنید، رتبه بندی را بهبود بخشید و ترافیک مرتبط را جذب کنید.

Semrush یک متریک هدف جستجو برای هر کلمه کلیدی ارائه می دهد که به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا یک کلمه کلیدی ناوبری، اطلاعاتی، تجاری یا تراکنشی است. این بینش به شما امکان می دهد محتوای خود را با جستجوهای کاربر هماهنگ کنید. به عنوان مثال، کلمات کلیدی با هدف تجاری ممکن است منجر به محتوای متمرکز بر مقایسه یا بررسی شوند، در حالی که کلمات کلیدی تراکنشی از فراخوان برای اقدام واضح سود می برند.

می توانید با استفاده از ابزار کلمات کلیدی مرتبط Yoast SEO کلمات کلیدی را بر اساس هدف جستجو کاوش کنید. این به شما کمک می کند مرتبط ترین کلمات کلیدی را برای اهداف محتوای خود هدف قرار دهید. شما ممکن است روی کلمات کلیدی اطلاعاتی برای وبلاگی که مخاطبان جدید را هدف قرار می دهد تمرکز کنید. برای یک سایت تجارت الکترونیک، ترکیب کلمات کلیدی تجاری و معاملاتی می تواند خریداران بالقوه را به صفحات محصول شما جذب کند.

Yoast SEO همچنین هدف جستجو و داده های دشواری کلمه کلیدی را از Semrush نشان می دهد

ادغام عبارات کلیدی مرتبط با محتوای خود

مرتبط ترین و مفیدترین عبارات کلیدی مرتبط را از لیست ارائه شده توسط Semrush انتخاب کنید. روی حجم جستجو، سختی و نحوه ارتباط آنها با موضوع اصلی خود تمرکز کنید. می توانید تا چهار عبارت کلیدی مرتبط دیگر را به محتوای خود اضافه کنید. Yoast SEO در هنگام تجزیه و تحلیل محتوای شما و ارائه پیشنهادهایی برای بهبود، این عبارات کلیدی مرتبط را فاکتور می کند.

عبارات کلیدی مرتبط را به طور طبیعی ترکیب کنید

پس از انتخاب بهترین کلمات کلیدی، آنها را به طور طبیعی به محتوای خود اضافه کنید. از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید. از عبارات کلیدی مرتبط در بخش هایی مانند زیرعنوان، نقاط گلوله و در متن اصلی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها عبارت کلیدی اصلی را تکمیل می کنند و زمینه محتوا را غنی می کنند.

عبارات کلیدی مرتبط را در توضیحات متا و متن های جایگزین تصویر قرار دهید تا ارتباط محتوای خود را افزایش دهید. Yoast SEO در مورد ادغام آنها بازخورد می دهد و بهبودهایی را پیشنهاد می دهد.

تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کنید

هنگامی که عبارات کلیدی مرتبط را ادغام کردید، تجزیه و تحلیل Yoast SEO را بررسی کنید. این افزونه نکاتی را برای بهینه سازی بیشتر ارائه می دهد. روی خوانایی و استفاده کلی از کلمه کلیدی تمرکز کنید. محتوای خود را بر اساس پیشنهادات Yoast SEO تنظیم کنید تا مطمئن شوید که برای عبارات کلیدی اولیه و مرتبط بهینه شده است.

کلمات کلیدی بهتر با Semrush و Yoast SEO

ادغام Yoast SEO و Semrush یک ابزار عالی برای بازاریابان، تولیدکنندگان محتوا و متخصصان تجارت الکترونیک است. این همکاری با ترکیب تحقیقات کلمات کلیدی مبتنی بر داده با پیاده سازی عملی SEO به بهبود سئوی شما در وردپرس و Shopify کمک می کند.

با اتصال Yoast SEO و Semrush امروز سئوی خود را افزایش دهید. مزایای ابزارهای سئو یکپارچه را درست در نوک انگشتان خود تجربه کنید. از کاوش در ادغام لذت ببرید!

Source link