اصول بازاریابی ایمیلی • Yoast

چرا ایمیل مارکتینگ عنصر مهمی از استراتژی بازاریابی شماست؟ زیرا ابزاری عالی برای ایجاد و پرورش مخاطب اختصاصی است. به علاوه، تنظیم آن نسبتاً آسان است. در این پست، اصول بازاریابی ایمیلی را مورد بحث قرار می‌دهیم و چند نکته کاربردی در مورد نحوه شروع به کار به شما ارائه می‌دهیم.

4 مزیت ایمیل مارکتینگ

قبل از اینکه با اصول اولیه شروع کنیم، بیایید به تمام مزایای بازاریابی ایمیلی بپردازیم. چون تعدادشان زیاد است!

1. مخاطب متعهد

ابتدا، خوب است به یاد داشته باشید که افرادی که در خبرنامه ثبت نام می کنند می خواهند اطلاعاتی از شما دریافت کنند. آنها بسیار متعهد هستند، به همین دلیل است که بازاریابی ایمیلی نتیجه می دهد. زیرا افرادی که خبرنامه های خود را برایشان ارسال می کنید در واقع می خواهند مطالب شما را بخوانند!

2. هزینه های کم

دوم، هزینه های بازاریابی ایمیلی بسیار پایین است. این بدان معناست که بازاریابی ایمیلی بازده سرمایه گذاری نسبتا بالایی دارد. به علاوه، راه‌اندازی خبرنامه از طریق سرویس‌هایی مانند MailChimp یا TinyLetter نسبتاً آسان است.

3. احتباس را افزایش دهید

سوم، ایمیل یک راه عالی برای افزایش حفظ مشتریان شما است. این بدان معنی است که می تواند تعداد مشتریانی را که به طور مکرر خرید می کنند، به جای یک بار افزایش دهد. به عبارت دیگر: ایمیل به شما کمک می کند تا مشتریان خود را به مشتریان بازگشتی تبدیل کنید. چگونه؟ با ارسال ایمیل به مشتریان خود به طور منظم، نام تجاری شما در ذهن باقی می ماند و آنها سریعتر برای خرید دوباره چیزی باز می گردند. مطمئناً، ایمیل‌های شما باید جالب، فریبنده و جذاب باشند تا واقعاً کار کنند.

4. پیام های خاص

در نهایت، هدف قرار دادن زیرگروه های خاص در کل مخاطبان نیز آسان است. شما به راحتی می توانید اینها را در سرویس ایمیل خود ایجاد کنید، سپس ایمیل های اختصاصی را برای مخاطبان خود ارسال کنید. فقط فراموش نکنید که به طور مرتب از مخاطبان خود بپرسید که به چه موضوعاتی علاقه دارند و انتخاب یا انصراف از دریافت ایمیل های خاص را برای آنها آسان کنید.

3 مشکل بازاریابی ایمیلی

1. کار زیاد

البته ایجاد محتوا برای یک خبرنامه می تواند کار زیادی باشد. به خصوص اگر در حال نگهداری از وبلاگ هستید. به علاوه، اگر می خواهید به طور منظم یک خبرنامه ارسال کنید، باید مطمئن شوید که ایمیل های شما با محتوای مفید پر شده است. چیزی را به مخاطبان خود نفرستید که به آن علاقه ای ندارند یا میلیون ها بار قبلا دیده اند.

2. کلیک-y نباشید

علاوه بر این، سعی نکنید بیش از حد مخاطب خود را مسخره یا طعمه کنید. درست مانند مقالات کلیک طعمه – که هیچ کس دوست ندارد – مردم می خواهند مفید و مفید دریافت کنند مفید ایمیل ها اگر دائماً از آنها بخواهید بدون ارائه اطلاعات زیادی ادامه مطلب را مطالعه کنند، ایمیل های شما ممکن است خسته کننده شوند. بعلاوه، زمان زیادی را صرف تعامل کامل با آنها خواهند کرد.

3. مردم مشغول هستند

امروزه مردم صدها ایمیل دریافت می کنند هر روز. این بدان معناست که اکثر مردم زمان لازم برای خواندن تمام ایمیل های خود را ندارند. در بهترین حالت، قبل از کلیک کردن، ایمیل شما را اسکن می کنند. در بدترین حالت، آنها فقط خط موضوع را می خوانند و سپس تصمیم به خواندن یا حذف می گیرند. بنابراین شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا پیام خود را منتقل کنید. سعی کنید به یاد داشته باشید که مفید و دقیق باشید، تا مردم ناامید نشوند!

چگونه یک خبرنامه تنظیم کنیم؟

بیایید به اصول بازاریابی ایمیلی بپردازیم. اگر این نکات را دنبال کنید، در کمترین زمان خبرنامه های خوبی خواهید نوشت.

1 با مهمترین پیام شروع کنید

همانطور که قبلاً بحث کردیم، اکثر مردم خبرنامه شما را کامل نمی خوانند. به همین دلیل بسیار مهم است که با چیزی شروع کنید که واقعاً می خواهید مردم درباره آن بیشتر بدانند. شما همچنین می توانید چیزی را انتخاب کنید که مردم دوست دارند بخوانند.

نکته پاداش: یک تمرکز

در حالی که می‌توانید پیام‌ها و فراخوان‌هایی برای اقدام ارسال کنید، احتمالاً بهتر است خبرنامه خود را متمرکز و دقیق نگه دارید. در حالت ایده آل، شما فقط می خواهید یکی فراخوانی برای اقدام. از مردم بخواهید بخوانند، مشترک شوند، یا خرید از آنها نخواهید که همه کارها را یکجا انجام دهند. مردم برای این کار خیلی شلوغ هستند.

2 یک موضوع خوب انتخاب کنید

اینکه آیا مردم واقعاً خبرنامه شما را باز می کنند به موضوع خبرنامه شما بستگی دارد. به عنوان مثال، MailChimp آزمایش نرخ باز شدن خبرنامه ها با موضوعات مختلف را آسان می کند. بنابراین فکر کردن و آزمایش اینکه کدام خطوط موضوعی برای مخاطبان شما مفید است واقعاً سودمند است. فقط خیلی ساده کلیک نکنید!

3 وضوح و تمرکز

مطمئن شوید که طرح خبرنامه شما واضح است و جذاب به نظر می رسد. و فراموش نکنید که طراحی خود را نیز واکنش گرا کنید تا مردم بتوانند آن را در تلفن و تبلت خود بخوانند. در نهایت، برای مثال، با استفاده از دکمه‌ها یا متن پررنگ، مطمئن شوید که فراخوانی برای اقدام شما واضح است.

4 لحن صدا

افرادی که برای دریافت خبرنامه شما ثبت نام کرده اند مانند محصولات، وبلاگ یا شرکت شما. بنابراین لحن صدای شما باید دوستانه و مشتاقانه باشد، نه تهاجمی یا فروشندگی. خبرنامه شما باید مخاطبان شما را بیشتر به شما و محصولاتتان علاقه مند کند. پس سعی کنید به آنها احساس خاص بودن بدهید!

5 آن را بصری کنید

هیچ کس دوست ندارد دیواری از متن دریافت کند. این باعث می شود ایمیل شما درهم و برهم و استرس زا به نظر برسد و مردم عموماً تمایلی به خواندن آن ندارند. بنابراین از تصاویر و تصاویر برای شکستن متن و جذاب تر جلوه دادن خبرنامه خود استفاده کنید.

نکاتی برای جذاب تر کردن خبرنامه

1. ابزار مناسب را انتخاب کنید

تعدادی ابزار مفید وجود دارد که ارسال ایمیل را بسیار آسان تر می کند. MailChimp یک برنامه محبوب است و دلیل خوبی هم دارد. این یک رابط بصری و یک برنامه رایگان خوب دارد که به شما امکان می دهد به راحتی با ارسال خبرنامه شروع کنید.

2. تست کنید!

برای اینکه بیشترین بهره را از بازاریابی ایمیلی خود ببرید، هوشمندانه است که آزمایش کنید چه چیزی جواب می‌دهد و چه چیزی خوب نیست. به عنوان مثال، می توانید به زمان و روز هفته ای که خبرنامه خود را ارسال می کنید نگاه کنید. برای وبلاگ های شخصی، آخر هفته می تواند زمانی برای جذب افراد به سایت شما باشد، در حالی که برای دیگران ممکن است بهتر باشد که خبرنامه خود را در ساعات اداری ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: A/B خبرنامه های شما را آزمایش می کند »

3. واداشتن مردم به اشتراک

برای ارسال خبرنامه به مردم، ابتدا باید آنها را متقاعد کنید که مشترک شوند. مطمئن شوید که یک قسمت اشتراک در زیر پست‌های خود و سایر مکان‌های قابل مشاهده در وب‌سایت خود ارائه می‌دهید. همچنین می توانید از یک پاپ آپ برای دعوت از افراد به اشتراک استفاده کنید.

4. مطمئن شوید که خبرنامه شما سازگار با موبایل است

قبلا گفته بودیم و باز هم می گوییم! شما باید یک طراحی ایمیل ریسپانسیو داشته باشید، زیرا بسیاری از افراد ایمیل خود را در تلفن خود چک می کنند. خوشبختانه، بسیاری از سرویس‌های پستی، قالب‌های پیش‌فرض را ارائه می‌کنند که سازگار با موبایل هستند و به خوبی کاهش می‌یابند. اگر نمی خواهید زمان یا پول زیادی را برای خبرنامه خود صرف کنید، این گزینه خوبی است.

نتیجه گیری در مورد بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبان است. شما می توانید با مشتریانی که واقعاً می خواهند در مورد محصولات یا شرکت شما مطلع شوند ارتباط برقرار کنید. بعلاوه، بازاریابی ایمیلی نسبتاً ارزان است و باعث می شود مخاطبان شما به سایت شما بازگردند. بنابراین این اشتراک ها را دریافت کنید و مطمئن شوید که یک خبرنامه با محتوای جالب و طراحی جذاب ایجاد می کنید که روی موبایل نیز کار می کند!

به خواندن ادامه دهید: استراتژی رسانه های اجتماعی: از کجا شروع کنیم »

Source link