نام من Vlada Zdorovenko است ، من یک طراح ارشد UX هستم. من به عنوان یک رهبر صنعت در طراحی UX و مربی با تجربه در StartupBootCamp ، من از نزدیک با بنیانگذاران همکاری می کنم تا محصولات مقیاس پذیر ، شهودی ، محور محور را تهیه کنند و بر بینش های داده محور ، روشهای تحت حمایت تحقیق و استراتژی های دنیای واقعی تمرکز کنم نامزدی و موفقیت در تجارت.
هنگام راه اندازی یک استارتاپ B2C ، به راحتی می توان در هیجان ایجاد یک ایده عالی به زندگی گرفتار شد. بنیانگذاران غالباً بر افزایش بودجه ، ساخت حداقل محصول قابل دوام (MVP) و بازاریابی چشم انداز خود تمرکز می کنند. با این حال ، یک عنصر مهم که اغلب در مراحل اولیه نادیده گرفته می شود ، تمرکز بر طراحی تجربه کاربر (UX) است.
بدون پایه و اساس محکم از تجربه کاربر ، حتی امیدوار کننده ترین محصول می تواند در اوایل کشش و گیر بیفتد. در این مقاله ، من اصول اصلی UX را به اشتراک می گذارم که استارتاپ ها باید از ابتدا محصولات بصری ، مقیاس پذیر و محور انسان را در اولویت قرار دهند.
اشتباهات و راه حل های معمولی
طراحی بدون تحقیق: فرضیات در مقابل واقعیت
بسیاری از نوپا ها بر اساس فرضیات به جای نیازهای واقعی کاربر ، در دام طراحی قرار می گیرند. بنیانگذاران به جای انجام تحقیقات مناسب کاربر ، اغلب به تجربیات خود یا انتظارات سرمایه گذار اعتماد می کنند. نتیجه این است …