اشکال الگوریتم Google SiteLinks پیوندهای اشتباه را نشان می دهد

الگوریتم های جستجوی Google چندین زبان را در SiteLinks برای کنسول جستجوی Google نشان می دهند. صرف نظر از اینکه این جدید است یا خیر ، ممکن است ایده ای در مورد چگونگی ارزیابی الگوریتم اساسی یک وب سایت برای SiteLinks ارائه دهد.

قرار است Sitelinks مفید باشد

SiteLinks یک ویژگی جستجوی Google است که هنگام جستجوی نام تجاری ، پیوندهایی را به مناطق مختلف یک وب سایت نشان می دهد. ظاهراً Google ساختار سایت یک وب سایت را تجزیه و تحلیل کرده و به صفحاتی که کاربران مفیدترین آنها را پیدا می کنند ، که مفید است ، تجزیه و تحلیل کنید. مستندات Google به جزئیات مربوط به آنچه تجزیه و تحلیل می کند ، نمی رسد ، اما من گمان می کنم که Google یادداشت می کند که کدام بخش از کاربران سایت تمایل به جستجوی ، پیوندهای ورودی و معماری سایت (پیوند داخلی) دارد و سپس از آن اطلاعات برای تولید ویژگی SiteLinks استفاده می کند.

ممکن است اشکالی در نحوه نشان دادن Google SiteLinks برای کنسول جستجوی Google وجود داشته باشد.

جستجوی کنسول جستجوی Google نشان می دهد sitelinks به چند زبان:

  • وابسته به ژاپنی
  • مجارستانی
  • هلندی
  • وابسته به دانمارکی

عکس از اشکال Google Sitelinks

اشکال الگوریتم Google SiteLinks پیوندهای اشتباه را نشان می دهد

من با استفاده از دامنه های وب سایت های دیگر جستجو کردم و همان اثر را ندیدم. هنوز مشخص نیست که این چه مدت اتفاق افتاده است اما از منظر سئو جالب است. دلیل جالب آن این است که از هرگونه تحلیلی که Google برای تعیین SiteLinks استفاده می کند ، باعث این نتیجه جستجوی عجیب می شود.

نکته کلاه به توسعه دهنده وب و کارشناس بازاریابی جستجو Brenda Malone (پروفایل LinkedIn) برای کشف این موضوع!

Source link