اشتراک‌های اینستاگرام به سازندگان اجازه می‌دهد ماهیانه درآمد تکراری داشته باشند

اینستاگرام قابلیت‌های درآمدزایی خود را با یک ویژگی اشتراک جدید ایجاد می‌کند که به سازندگان اجازه می‌دهد تا درآمد مکرر ماهانه داشته باشند.

از امروز، اشتراک های اینستاگرام در یک آزمایش محدود با تعداد معدودی از سازندگان راه اندازی می شود.

دنبال کنندگان می توانند از طریق دکمه “اشتراک” در نمایه سازنده شرکت کنند.

اشتراک های اینستاگراماسکرین شات از business.instagram.com/blog، ژانویه 2022.

کسانی که واجد شرایط اشتراک جدید هستند، کنترل کاملی بر قیمت ماهانه دارند.

پرداخت هزینه ماهانه مزایای زیر را برای مشترکین به همراه دارد:

  • زندگی مشترک: سازندگان می‌توانند پخش‌های زنده انحصاری را فقط برای مشترکین پخش کنند.
  • داستان های مشترک: سازندگان می توانند داستان ها را فقط برای مشترکین خود منتشر کنند.
  • نشان های مشترک: هنگامی که مشترکین نظر می‌گذارند، نشانی در کنار نام آن‌ها ظاهر می‌شود تا به سازنده و سایر کاربران اجازه دهد بدانند که طرفداران وفادارشان هستند.

در اطلاعیه این شرکت آمده است:

«با اشتراک‌های اینستاگرام، سازندگان می‌توانند ارتباطات عمیق‌تری با بیشترین فالوورهای خود ایجاد کنند و درآمد ماهیانه تکراری خود را با دادن دسترسی مشترکان به محتوا و مزایای انحصاری، همه در همان پلتفرمی که قبلاً با آن‌ها در تعامل هستند، افزایش دهند.»

چه کسانی واجد شرایط اشتراک اینستاگرام هستند؟

در حال حاضر، اشتراک‌های اینستاگرام فقط برای تعداد محدودی از سازندگان آمریکایی در طول دوره آزمایشی در دسترس است.

اینستاگرام قصد دارد در چند ماه آینده دسترسی به سازندگان بیشتری را گسترش دهد.

سازندگان زیر بخشی از گروه آزمایشی اشتراک‌های اینستاگرام هستند:

  • @alanchikinchow: یک سازنده محتوا که برای اولین بار از طریق TikTok به شهرت رسید.
  • @sedona._: یک بسکتبالیست که در حال حاضر برای اورگان داکس بازی می کند.
  • @alizakelly: یک ستاره شناس مشهور و نویسنده پرفروش.
  • @kelseylynncook: بازیگر، رقصنده و مدل.
  • @elliottnorris: ویدیوهایی را ایجاد می کند که بر روی دستور العمل های پایدار، بدون پلاستیک و سایر محتوای مرتبط با محیط زیست متمرکز هستند.
  • @jordanchiles: دارنده مدال نقره المپیک در رشته ژیمناستیک.
  • @jackjerry: مدل اینستاگرام و عضو تیم ژیمناستیک NCAA.
  • @bunnymichael: میزبان پادکست “XO Higher Self” که بر معنویت تمرکز دارد.
  • @donalleniii: محتوای بصری خلاقانه تولید می کند، مانند لنزهای AR برای اسنپ چت.
  • @lonnieiiv: یک ستاره وب که بیشتر برای طرح های خلاقانه TikTok شناخته شده است.

اینستاگرام نیز مانند اشتراک‌های فیس‌بوک، حداقل تا سال ۲۰۲۳ از سازندگان هزینه دریافت نمی‌کند.

علاوه بر گسترش اشتراک‌های اینستاگرام برای سازندگان بیشتر در آینده، این شرکت امیدوار است ابزارهای همراهی را ارائه دهد که به سازندگان اجازه می‌دهد مستقیماً با مخاطبان خود خارج از پلتفرم ارتباط برقرار کنند.

منبع: وبلاگ تجاری اینستاگرام


تصویر ویژه: اسکرین شات از business.instagram.com/blog، ژانویه 2022.