اسنپ ​​چت روزانه 1 میلیون دلار به کاربران برای استفاده از Spotlight اعطا می کند

Snapchat سرمایه گذاری زیادی در تبلیغ ویژگی جدید Spotlight خود انجام می دهد و مبلغی بالغ بر 1 میلیون دلار در روز برای کاربرانی که بهترین محتوا را ارسال می کنند ، می باشد.

Spotlight به عنوان پاسخ Snapchat به TikTok توصیف می شود زیرا به کاربران امکان می دهد انواع مشابه محتوایی را ایجاد کنند.

با استفاده از Spotlight کاربران می توانند فیلم های کوتاه با طول 60 ثانیه ایجاد کرده و آنها را با ابزارهای خلاقانه مانند:

  • زیرنویس
  • موسیقی مجاز
  • ضبط صدای اصلی
  • فیلترهای واقعیت افزوده (که به آنها لنز گفته می شود)
  • GIF ها
  • هشتگ ها

اسنپ ​​چت نام این ویژگی را “Spotlight” گذاشته است زیرا این ویژگی برای برجسته کردن فیلم های سرگرم کننده از همه کاربران ، صرف نظر از میزان پیروان یا تأثیر آنها طراحی شده است.

https://www.youtube.com/watch؟v=aDfzNGg_byU

Spotlight همچنین محتوای کاربران را نمایه عمومی می کند یا نه. Snapchat در اطلاعیه ای می گوید:

“این یک مکان عادلانه و سرگرم کننده برای Snapchatters است که بهترین Snaps خود را به اشتراک بگذارند و دیدگاه هایی را از سراسر جامعه Snapchat ببینند.”

اسنپ ​​چت برای تشویق به استفاده از ویژگی جدید خود ، هر روز سهمی معادل 1 میلیون دلار برای بهترین مطالب به کاربران پرداخت می کند.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد Spotlight ، نحوه استفاده از آن و نحوه به دست آوردن بالقوه پول برنده جایزه آورده شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چگونه کاربران می توانند محتوا را به کانون توجه ارسال کنند؟

کاربران می توانند با ایجاد یک Snap به روش معمول ، محتوا را به Spotlight ارسال کنند.

مطالب پیشنهادی  آیا پسوند دامنه بر سئو سایت تأثیر می گذارد؟ جان مولر از گوگل توضیح می دهد

بعد ، در بالای صفحه “ارسال به” ، گزینه جدیدی برای انتخاب Spotlight وجود دارد.

از آنجا ، دکمه ارسال را در گوشه پایین سمت راست فشار دهید و محتوا ارسال می شود.

کاربران این امکان را دارند که عناوین Snap خود را قبل از ارسال به Spotlight اضافه کنند ، که توصیه می شود بنابراین می تواند برای افراد علاقه مند به آن موضوع نمایش داده شود.

اسنپ ​​چت روزانه 1 میلیون دلار به کاربران برای استفاده از Spotlight اعطا می کند

Snapchat چگونه محتوای کانون توجه را تمیز می کند؟

Snapchat محتوای ارسالی را در بخش جدیدی به ویدیوهای Spotlight اختصاص داده است. محتوا بر اساس تنظیمات فردی کاربران ظاهر می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“ما بر روی ارائه Snap های مناسب به شخص مناسب در زمان مناسب تمرکز می کنیم. ما این کار را با تلاش برای درک تنظیمات شخصی شما انجام می دهیم. “

الگوریتم Snapchat همچنین عوامل زیر را هنگام بررسی محتوا در نظر می گیرد:

  • زمان تماشا
  • دوست دارد
  • سهام
  • نرخ گزاف گویی

قبل از اینکه محتوا در Spotlight ظاهر شود ، توسط ناظران بررسی می شود تا اطمینان حاصل شود که هم مناسب است و هم سرگرم کننده.

Snapchat تأکید می کند که Spotlight یک است سرگرمی بستر و مکانی برای اخبار یا محتوای بیش از حد سیاسی نیست.

چگونه کاربران اسنپ چت می توانند از مطالب ارائه شده در کانون توجه مالی کسب کنند؟

اینکه آیا پول از طریق ارسال Spotlight بدست می آید با استفاده از یک فرمول اختصاصی براساس تعداد بازدیدهای منحصر به فردی که در مقایسه با سایر مطالب ارسال شده در آن روز تعیین می شود ، تعیین می شود.

اسنپ ​​چت خاطرنشان می کند که به طور فعال از نظر تقلب نظارت می کند تا اطمینان حاصل شود که تعداد بازدیدها به طور مصنوعی متورم نیستند.

درآمد هر روز به کاربران پرداخت می شود و اسنپ چت با ارسال یک پیام مستقیم به افرادی که سهمی از پول را به آنها تعلق می گیرد ، اطلاع می دهد.

تا آنجا که من می توانم بگویم محدودیتی در تعداد دفعاتی که همان شخص می تواند از ارسال های Spotlight درآمد کسب کند وجود ندارد. بنابراین کاربرانی که برنده می شوند می توانند برای کسب درآمد بیشتر از جایزه خود ، به ارسال محتوا ادامه دهند.

Snapchat از حالا تا پایان سال 2020 روزانه 1 میلیون دلار پرداخت می کند. این شرکت می گوید حتی شاید بیشتر هم.

Spotlight به آرامی در حال گسترش است و ابتدا در کشورهای زیر در دسترس است:

  • استرالیا
  • کانادا
  • دانمارک
  • فرانسه
  • آلمان
  • ایرلند
  • نیوزلند
  • نروژ
  • سوئد
  • انگلستان
  • ایالات متحده

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای اطلاعات بیشتر ، به دستورالعمل های رسمی Spotlight در اینجا مراجعه کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور