اسنپ ​​چت در حال آزمایش 2 مکان تبلیغاتی جدید است

اکوسیستم تبلیغات اسنپ چت به تازگی با دو گزینه جدید گسترش یافته است.

روز سه شنبه، اسنپ اعلام کرد که آزمایش روی دو مکان جدید را آغاز کرده است:

  • اسنپ ​​های حمایت شده
  • مکان های تبلیغ شده

در حالی که هنوز برای عموم در دسترس نیست، اسنپ اطلاعاتی را در مورد آزمایش، از جمله شرکای راه‌اندازی آن‌ها و اطلاعات بیشتر در مورد مکان‌های تبلیغاتی ارائه کرد.

هدف از این مکان‌ها این است که برندها دامنه دسترسی خود را در برخی از بخش‌های پذیرفته شده پلتفرم گسترش دهند.

قرار دادن تبلیغات Snaps حمایت شده

اسنپ ​​چت در حال آزمایش قرار دادن Sponsored Snaps با دیزنی است که در اطلاعیه 8 اکتبر منتشر خواهد شد.

محل قرارگیری Sponsored Snaps یک ویدیوی عمودی تمام صفحه را به کاربران در اسنپ چت نشان می دهد.

سپس کاربران می‌توانند با گزینه‌هایی برای تعامل با تبلیغ‌کننده به یکی از دو روش زیر، باز کردن Snap را انتخاب کنند:

  • ارسال پیام مستقیم به آگهی دهنده از طریق پاسخ
  • از فراخوان برای اقدام برای باز کردن پیوند انتخاب شده توسط تبلیغ کننده استفاده کنید.

اسنپ‌های حمایت‌شده از طریق اعلان فشاری تحویل داده نمی‌شوند و متفاوت از سایر اسنپ‌ها در صندوق ورودی کاربر ظاهر می‌شوند.

پس از مدت زمان معینی، هر Snaps حمایت شده باز نشده از صندوق ورودی کاربر محو می شود.

مکان های تبلیغاتی قرار دادن آگهی

اسنپ ​​با دو برند دیگر برای تست قرار دادن آگهی در مکان‌های تبلیغی خود شریک شد: مک‌دونالدز و تاکو بل.

این آگهی جدید در نقشه اسنپ نشان داده می‌شود، که به کاربران کمک می‌کند مکان‌های جدیدی را که ممکن است بخواهند از آن بازدید کنند، کشف کنند.

مکان‌های تبلیغاتی مکان‌های مورد علاقه حمایت‌شده را در Snap Map برجسته می‌کنند.

در آزمایش اولیه، اسنپ گفت که افزودن مکان‌ها به عنوان «انتخاب‌های برتر» باعث افزایش بازدید معمولی 17.6 درصدی برای کاربران مکرر اسنپ چت شده است.

آنها همچنین به امکان کاوش ایده‌های پیرامون وفاداری مشتری در اسنپ مپ در مراحل آینده اشاره کردند.

خلاصه

اسنپ ​​هنوز اعلام نکرده است که این تست‌های قرار دادن تبلیغات تا چه زمانی اجرا می‌شوند یا چه زمانی برای تبلیغ‌کنندگان گسترده‌تر در دسترس خواهند بود.

اسنپ ​​گفت که مکان‌های Sponsored Snaps و Promoted Places از بازخورد جامعه اسنپ چت و برندهایی که در زمان راه‌اندازی با آن‌ها شریک شده‌اند، شکل خواهند گرفت.

در آینده، امکان ادغام ویژگی‌هایی مانند سیستم‌های CRM و پشتیبانی از چت ربات هوش مصنوعی برای ساده‌تر کردن ارتباطات بین برندها و کاربران اسنپ چت وجود دارد.

Source link