گوگل به طور قابل توجهی اسناد خود را در مورد رتبه بندی صفحاتی که حاوی محتوای ویدیویی هستند، اصلاح کرد. در حالی که لاگ تغییرات سه حوزه را فهرست میکند که تغییر کردهاند، مرور محتوا یک مطالعه موردی از چهار ملاحظات را برای بازاریابان و ناشران دیجیتال هنگام تازهسازی محتوا برای بهبود ارتباط برای بازدیدکنندگان سایت و Google ارائه میکند.
چه چیزی تغییر کرد
اسنادی که بهروزرسانی شدند به رتبهبندی صفحات وب حاوی ویدیو مربوط میشوند. هدف از این اسناد، برقراری ارتباط بهترین شیوهها برای بهینهسازی ویدیوها برای دیده شدن بیشتر در نتایج جستجوی Google است.
تغییرات گوگل نشان میدهد که سه تغییر عمده در صفحه بهترین شیوههای SEO SEO وجود دارد.
- معیارهای نمایه سازی ویدیو روشن شده است
- الزامات فنی به روز شده
- یک بخش جدید در مورد صفحات تماشای اختصاصی برای هر ویدیو اضافه شد
این چیزی است که تغییرات لاگ نشان می دهد که چه چیزی تغییر کرده است:
“بهبود مستندات سئوی ویدئو
چه چیزی: بهترین شیوه های سئوی ویدیو را بازبینی کرد. قابل ذکر است، ما معیارهای نمایه سازی ویدیو و الزامات فنی را روشن کردیم، یک بخش صفحه تماشای جدید اضافه کردیم و نمونه های خود را گسترش دادیم.
چرا: بر اساس بازخوردهای ارسالی، ما مجدداً از راهنمای سئوی ویدیوی خود بازدید کردیم تا مشخص کنیم چه چیزی برای یک نتیجه ویدیویی واجد شرایط است و چگونه صاحبان سایت می توانند پیدا کردن ویدیوهای خود را برای Google آسان تر کنند.
چهار دلیل برای تازه کردن محتوا
یک تعبیر نادرست رایج وجود دارد که باعث میشود محتوا سالانه تغییر کند زیرا «گوگل محتوای تازه را دوست دارد»، که یک سوء تفاهم فاحش از الگوریتم Freshness است. محتوا نباید بدون هدف تغییر کند – در غیر این صورت، به جای اینکه واقعاً «طراحی مجدد فضا» انجام شود، فقط «آرایش مجدد مبلمان» است.
دلایل گوگل برای بهروزرسانی محتوا، یک مطالعه موردی کوچک از سه نکته را ارائه میدهد که ناشران و کسبوکارها باید هنگام تازهسازی محتوای خود در نظر بگیرند.
این سه دلیل برای تغییر محتوای سئو ویدیو است:
- حذف محتوای قدیمی
- تراکم اطلاعات بهبود یافته
- اطلاعات تازه را اضافه کنید
- به روز رسانی برای کوتاهی و وضوح
1. محتوای قدیمی را حذف کنید
نسخه قدیمی اسناد زمانی نوشته شد که ویدیو به عنوان محتوای وب یک “فرمت رو به رشد” بود و تغییرات نشان می دهد که زمان تغییر کرده است و محتوای قدیمی را قدیمی می کند.
«ویدئو یک قالب رو به رشد برای تولید و مصرف محتوا در وب است و گوگل ویدیوهای میلیونها سایت مختلف را فهرستبندی میکند تا به کاربران ارائه شود. “
ویدئوها در محتوا قالبی در حال رشد نیستند. ویراستاران صفحه وب حق داشتند که آن قسمت را حذف کنند زیرا دیگر معنی نداشت.
غذای آماده: همیشه از نحوه درک خوانندگان از موضوع مطلع باشید. عدم انجام این کار باعث می شود محتوا از اعتبار و اعتماد کمتری به نظر برسد.
2. بهبود تراکم اطلاعات
تراکم اطلاعات در این زمینه، توانایی محتوا برای انتقال ایده ها و موضوعات را با کمترین مقدار کلمات و با بالاترین میزان وضوح توصیف می کند.
جمله آغازین باید منعکس کننده آن چیزی باشد که کل موضوع صفحه وب در مورد آن است، اما جمله آغازین اولیه کار ضعیفی در ارتباط با آن انجام داد. اشاره کرد که “ویدئو یک قالب در حال رشد است” که بیانیه ای است که مطلقاً موضوع صفحه وب را منعکس نمی کند.
این جمله آغازین جدید است:
اگر ویدیوهایی در سایت خود دارید، پیروی از بهترین شیوه های سئوی ویدیویی می تواند به افراد بیشتری کمک کند تا سایت شما را از طریق نتایج ویدیویی در گوگل پیدا کنند.
جمله جدید به طور دقیق موضوع کل صفحه وب را تنها در 23 کلمه توصیف می کند. در اینجا یک چیز بسیار جالب وجود دارد: جمله دوم دقیقاً بین نسخه های قدیمی و اصلاح شده یکسان است.
غذای آماده: درس در اینجا این است که آنچه را که باید اصلاح شود اصلاح کنید و زمانی که نسخه اصلی به خوبی کار می کند تغییراتی ایجاد نکنید.
3. اطلاعات تازه را اضافه کنید
تغییر مهمی که همه ناشران باید در نظر بگیرند، به روز رسانی محتوا با محتوای تازه است که نشان دهنده چگونگی تکامل موضوعات در طول زمان است. محصولات، قوانین، نحوه استفاده مصرف کنندگان از خدمات و محصولات، همه چیز در طول زمان دستخوش نوعی تغییر می شود.
Google محتوایی را درباره ابزارهای موجود در کنسول جستجوی Google اضافه کرد که ناشران را قادر میسازد بر عملکرد صفحات محتوای ویدیویی خود نظارت کنند.
4. به روز رسانی برای کوتاهی و وضوح
سومین دلیل برای تغییر برخی از مطالب این بود که آن را مختصرتر و خواندن آن را با زبان ساده ساده تر کند. یکی از تغییرات ظریفی که انجام دادند، تغییر عبارت “صفحه فرود” به “صفحه تماشا” بود. این تغییر به ظاهر کوچک، معنای جمله را با واضح ساختن این که آنها به صفحهای اشاره میکنند که در آن ویدیوها تماشا میشود، روشن میشود. قبلاً مستندات هیچ ارجاع به صفحه تماشا را نداشتند و اکنون 21 ارجاع به آن عبارت دارد که یکپارچگی در پیام صفحه وب ایجاد می کند.
دلایل زیادی برای به روز رسانی محتوا
هر ناشری باید محتوای خود را به صورت روزانه بررسی کند، چه یک بار در سال برای یک سایت کوچکتر، یا آن را تکه تکه کند و به بخش های مختلف به صورت ماهانه رسیدگی کند، بررسی محتوا یک راه عالی برای مرتبط نگه داشتن محتوا برای کاربران است. کشف موضوعات جدید برای محتوا گاهی اوقات بهتر است موضوعی را از یک صفحه وب جدا کنید و یک صفحه اختصاصی برای آن ایجاد کنید.
اسناد به روز شده را بخوانید:
بهترین شیوه های سئو ویدیو
آن را با اسناد قدیمی در Archive.org مقایسه کنید:
بهترین شیوه های سئو ویدیو
تصویر ویژه توسط Shutterstock/Cast Of Thousands