در چشمانداز اپلیکیشنهای امروزی، بیشتر ایدهها شامل نوعی عنصر رسانههای اجتماعی هستند که به این معنی است که محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) اغلب یک ویژگی کلیدی است. برای توسعه دهندگان، این یک فرصت هیجان انگیز و یک چالش دشوار است: نحوه تجزیه و تحلیل محتوا برای افزایش تجربه و تعامل کاربر.
تجزیه و تحلیل محتوا فقط در مورد بهبود UX نیست. همچنین برای برآوردن الزامات اعتدال اپ استورها ضروری است. هنگامی که در حال توسعه یک برنامه جدید هستید، تمرکز اصلی شما احتمالاً این است که به سرعت آن را از زمین خارج کنید بدون اینکه بودجه خود را کاهش دهید. با تعداد زیادی کار در بشقاب شما، صرف زمان زیاد برای تعدیل محتوا ممکن است مانند سردرد به نظر برسد. اما این یک مورد ضروری است – به خصوص اگر می خواهید از مشکلات مربوط به مطابقت فروشگاه برنامه جلوگیری کنید. بدون تعدیل مناسب، برنامه شما ممکن است با مجازات هایی روبرو شود یا حتی از این پلتفرم ها حذف شود. در حالی که استخدام ناظران انسانی یکی از گزینهها است، با رشد برنامه و UGC، حجم کار افزایش مییابد. برای اینکه همه چیز را قابل مدیریت نگه دارید، به ابزارهایی نیاز دارید که به مدیران انسانی اجازه می دهد فقط روی محتوایی تمرکز کنند که واقعاً به توجه آنها نیاز دارد، در حالی که سیستم های خودکار بخش اعظم کار را انجام می دهند.
با افزایش مقیاس برنامه شما، توصیه های محتوای شخصی سازی شده اهمیت بیشتری پیدا می کند. با ردیابی نحوه تعامل کاربران با محتوا، می توانید پست هایی را پیشنهاد دهید که…