استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات برای دستیابی و حفظ مشتریان

تصویر
عکس پروفایل مت کانادا هکر نون

@ماتمت کانادا

مت کانادا پیشینه ای در زمینه طراحی گرافیک ، خدمات مشتری و مدیریت دارد.

تجزیه و تحلیل احساسات روش های ایجاد یک کمپین بازاریابی بهتر برای برند شما را نشان می دهد. در این مقاله ، ما به چهار روش برای استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل احساسات برای تقویت حضور نام تجاری شما و تحریک مشتریان نگاه خواهیم کرد.

اما اول…

تجزیه و تحلیل احساس چیست؟

تجزیه و تحلیل احساس روشی برای تحلیل احساسات و واکنش های بیان شده از طریق ارتباطات آنلاین – کلامی یا کتبی است. تجزیه و تحلیل احساسات همچنین به عنوان “استخراج نظر” یا “AI احساسات” استخراج می شود ، داده کاوی را انجام می دهد ، نتایج را به دست می آورد و افکار عمومی را از داخل محتوا حذف می کند تا به مارک ها کمک کند تا از تجربه مشتری خود مطلع شوند.

یک نظر به اشکال مختلف در می آید. در فضای دیجیتال ، نظرات در مجامع عمومی ، مرور وب سایت ها ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر بیان می شود. با این حال ، خواندن تمام این نظرات یک کار تمام وقت است. سیستم های زیادی برای نظارت بر واکنش ها و بازخورد از همه حساب های فیس بوک ، توییتر و سایر رسانه های اجتماعی شما در دسترس است.

چرا تجزیه و تحلیل احساس برای موفقیت در تجارت بسیار مهم است؟

از گوش دادن به اجتماعی گرفته تا تجزیه و تحلیل تصویر ، نظارت اجتماعی تا تجربه مشتری – همه این جنبه ها بیشتر به تجزیه و تحلیل احساسات متکی هستند.

فیس بوک…