این پست برخی از استراتژیهای کلیدی SEO را برای وبسایتهای مهمانخانهها و هتلها، بر اساس آنچه در بحث یک پست وبلاگ سئو مورد بحث قرار گرفت، نشان میدهد.
ایجاد یک وب سایت
هر دو منبع خاطرنشان می کنند که مشاهده آنلاین مهم است، به خصوص وقتی صحبت از شرکت هایی باشد که در بازار سفر فعالیت می کنند. طبق پست وبلاگ، وردپرس انتخاب بسیار خوبی برای فعالیت در بازار ایالات متحده است زیرا دوستانه است، به راحتی قابل سفارشی کردن است و دارای یک شبکه پشتیبانی بسیار قوی است.
شناخت بازار سفر
منابع بر نیاز به درک جزئیات بازار مسافرتی انگلیسی تاکید می کنند. گردشگران اغلب به دنبال چیزی خاص هستند – به عنوان مثال، نزدیکی به یک مکان فرهنگی مهم یا برخی از نقاط دیدنی طبیعی – بنابراین هدف قرار دادن کلمات کلیدی منعکس کننده این نیازها مهم است، مانند “مهمان خانه در نزدیکی صومعه ریلا” یا “مهمان خانه با صبحانه سنتی انگلیسی”. فهرستبندیها در فهرست راهنمای سفر و وبسایتهای مهمانخانه همچنان تأثیرگذار خواهند بود، بهویژه در جذب گردشگر.
بررسی ها و اثبات اجتماعی
نظرات در Google My Business و TripAdvisor برای مسافران بسیار مهم است. از سوی دیگر، منابع یک پلت فرم بررسی رو به رشد را نشان می دهند و به فرد یادآوری می کنند که زمینه محلی در استراتژی سئو مهم است. از آنجایی که تبلیغات دهان به دهان بخش بزرگی از …