تیم کوک ، مدیرعامل اپل ، در 13 فوریه 2025 پیامی را در X (قبلاً توییتر) منتشر کرد و به “جدیدترین عضو خانواده” اشاره کرد. این اطلاعیه پیش از معرفی رسمی آیفون 16E در 19 فوریه بود. با قیمت 599 دلار ، این دستگاه شامل یک صفحه نمایش OLED 6.1 اینچی و چیپست A18 است که آن را به گزینه ای مقرون به صرفه تر در ترکیب اپل تبدیل می کند.
تلاش های روابط عمومی پیرامون پرتاب توجه را به خود جلب کرده است. تبلیغات Spynn ، الف
تیزر رسانه های اجتماعی اپل علاقه اولیه را ایجاد کرد ، اما تبلیغات Spynn یک برنامه رسانه ای بلند مدت را برای جلب توجه دستگاه پیشنهاد می کند. توصیه های آژانس بر توزیع اطلاعات از طریق چندین کانال برای حفظ دید در بین مخاطبان مختلف متمرکز است.
“یک پست واحد در رسانه های اجتماعی می تواند وزوز ایجاد کند ، اما نگه داشتن افراد درگیر نیاز به تلاش ساختاری دارد. سیستم محور AI ما به ارائه بررسی های عمیق ، بینش های متخصص و داستانهای ویژگی در نشریات برتر کمک می کند و مکالمه را فراتر از راه اندازی اولیه نگه می دارد.” ماتئو فرتی ، مدیرعامل تبلیغات Spynn می گوید.
برنامه آژانس شامل تضمین ویژگی ها در نشریات فناوری ، رسانه های سبک زندگی و …