از DAM و AI برای پیگیری مطالبات محتوا استفاده کنید

روندهای نوظهور هوش مصنوعی و کاربردهای عملی برای بهبود مدیریت دارایی دیجیتال را کاوش کنید.

به وبینار ما بپیوندید و صندلی خود را حفظ کنیداز DAM و AI برای پیگیری مطالبات محتوا استفاده کنید

آیا از تقاضای مداوم برای محتوای جدید غرق شده اید؟ هوش مصنوعی و مدیریت دارایی‌های دیجیتال (DAM) می‌توانند سلاح‌های مخفی شما برای پیگیری مطالبات محتوا و ارائه تجربیات دیجیتال استثنایی باشند.

برای وبینار آتی Acquia به ما بپیوندید، محرک رشد برند: استفاده از DAM و هوش مصنوعی برای همگام شدن با تقاضای محتوا. پانل متخصص ما در مورد:

  • نقش DAM در برندسازی و مدیریت تجربه دیجیتال
  • بهترین روش‌ها برای مهاجرت بی‌وقفه و تلفیق فناوری استراتژیک
  • چگونه می توان به طور موثر پشته های فناوری، محتوا و تیم ها را ادغام کرد

این فرصت را از دست ندهید تا بینش های ارزشمندی به دست آورید و از منحنی ها جلوتر بمانید. اکنون ثبت نام کنید به محل خود را ایمن کنید


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

ادنا چاویراادنا چاویرا

ادنا چاویرا مدیر ارشد خدمات بازاریابی در رسانه درب سوم است. او بیش از 20 سال تجربه در کمک به شرکت‌های B2B در ایجاد سرنخ و جذب مشتری دارد.

Source link