TL؛ DR: اکنون برای Search Engine Journal eSummit ثبت نام کنید ، این اتفاق در تاریخ 12-13 ژانویه 2021 انجام می شود.
اگر به دنبال دستیابی به سود و درآمد بیشتر از سئو در سال 2021 هستید ، eSummit مکان مناسبی است.
در SEJ eSummit ، ما جلسات خارق العاده ای ترتیب داده ایم که به شما کمک می کند از سئو جلو بروید.
شما خواهید آموخت که چه مواردی رو به پیشرفت است و چگونه می توانید برای به دست آوردن نتایج بهتر برای خود و شرکت خود اقدام کنید.
ما مشتاق اشتیاق ما برای به اشتراک گذاشتن بینش های عملی از بهترین متخصصان SEO صنعت هستیم ، ما سخنرانی های پیشرو در صنعت ، جلسات تعاملی ، شبکه های زنده و کلاسهای پیشرفته پیشرفته را داریم.
از چرایی ، کجا ، چه چیزی و چگونگی ارائه جلسات eSummit بصیرت عملی برای ایجاد ترافیک بیشتر ، گرفتن اسناد بیشتر و کسب درآمد بیشتر.
در زیر 10 مبحث یادگیری ساختار و برخی از بینش هایی که فقط در 2 روز خواهید آموخت ، آورده شده است!
1. چگونه 2020 سئو را در سال 2021 تغییر داد
در این پنل زنده و تعاملی ، با Izzi Smith و Loren Baker همراه باشید تا در مورد چگونگی پاسخ موتورهای جستجو به آنچه در سال 2020 اتفاق افتاد ، بحث کنید.
فرا گرفتن:
- گوگل ، مایکروسافت بینگ و دیگر موتورهای جستجوی مهم چقدر در بازگشت مداوم محتوای با کیفیت ، مرتبط ، دقیق و قابل اعتماد در میان چالش های بی سابقه ای خوب عمل کردند.
- ویژگی های جدیدی که گوگل در طول سال 2020 ارائه کرده است ، و کدام یک ارزش دارد که برای استراتژی SEO خود استفاده کنید.
2. SEO برای 2021 چه چیزی به ارمغان می آورد
در این سخنرانی ، لیلی ری جزئیات تغییرات اساسی را که در SEO در سال 2020 اتفاق افتاد ، به ویژه در مورد افزایش اهمیت EAT به اشتراک می گذارد.
فرا گرفتن:
- آخرین و مهمترین روندهای جستجوگرها در سال 2021.
- آنچه ممکن است فقط یک روند براق باشد که ارزش وقت شما را ندارد.
3. نحوه استفاده از داده های جستجوی خود برای درک بهتر مشتریان
در این سخنرانی اصلی ، Wil Reynolds به شما نشان می دهد که چگونه داده های siled را به بینشی تبدیل کنید که به سازمان شما کمک می کند سریعتر و سریعتر برای بازدهی درآمد تصمیم گیری کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
فرا گرفتن:
- چرا کلمات کلیدی ، قطعه ها و داده های رقبا اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم هستند.
- چگونه می توانید داده ها را برای تصمیم گیری سریعتر به بینش تبدیل کنید.
- کاری که می توانید برای تصمیم گیری سریعتر و دقیق انجام دهید.
4. مارک های بزرگ چگونه به SEO SEO شرکت نزدیک می شوند
در این جلسه SEO ، Bartosz Goralewicz نشان می دهد که چگونه می توان برای بهینه سازی Core Web Vital یک رویکرد عملی را اتخاذ کرد.
فرا گرفتن:
- چگونه می توان طرز فکر SEO سازمانی را بهبود بخشید و ایجاد کرد.
- بهترین راه ها برای بهینه سازی حیوانات اصلی وب.
- چگونه می توان بدهی کد وب سایت را از بین برد.
5-تازه های Core Web Vital های Google
در این جلسه جستجوگرها ، باستین گریم حیوانات اصلی وب را که اخیراً معرفی شده است کالبدشکافی می کند و راه حل های عملی برای رایج ترین مشکلات را که ممکن است هنگام بهینه سازی سایت خود با آن روبرو شوید ، ارائه می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
فرا گرفتن:
- با معرفی حیوانات اصلی وب Google چه جدید است.
- در هنگام بهینه سازی سایت (های) خود با چه مشکلاتی روبرو می شوید.
- چگونه با سرعت صفحه با مشکلات مقابله کنیم.
- چگونه بهینه سازی خود را به حالت قبل برگردانیم.
6. نحوه استفاده از روشها و معیارهای جدید برای اندازه گیری عملکرد وب
در این جلسه سئو ، Martin Splitt از گوگل سابقه اندازه گیری عملکرد وب ، از آنجا که معیارهای جدید را می گیرد و چگونگی اندازه گیری بهتر شما را مرور می کند.
فرا گرفتن:
- حیوانات اصلی وب – چرا ، چه چیزی و چگونه.
- چگونه می توانید عملکرد وب سایت را کمی کنید.
- چگونه حیوانات اصلی وب به اندازه گیری عملکرد کمک می کنند.
- چگونه می توان از روش ها و معیارهای جدید برای اندازه گیری عملکرد وب استفاده کرد.
7. نحوه انتخاب پاسخهای قطعه ویژه
در این جلسه سئو ، بیل اسلاوسکی مروری بر اطلاعات مربوط به سیگنالهای وابسته به پرسش و مستقل از پرس و جو دارد که نحوه انتخاب پاسخ ها را تعیین می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
فرا گرفتن:
- چرا و چگونه پاسخهای قطعه ویژه انتخاب می شوند.
- سیگنال های وابسته به پرس و جو و مستقل از پرس و جو چیست؟
- نحوه انتخاب پاسخ ها
- چگونه و اگر این شامل اطلاعات مبتنی بر زمینه است.
8. نحوه تشخیص علت افت در ترافیک ارگانیک Google
در این جلسه سئو ، ماری هاینز استراتژی های متوسط تا پیشرفته ای را به شما کمک می کند تا به شما کمک کند تا تعیین کنید چرا ترافیک کاهش یافته است و آیا امکان بهبود آن ترافیک وجود دارد.
فرا گرفتن:
- چگونه می توان علت افت ترافیک ارگانیک Google را تشخیص داد.
- چه راهکارهای متوسط تا پیشرفته ای بهتر است برای تعیین اینکه چرا ترافیک کاهش یافته و آیا امکان بازیابی وجود دارد.
9. چگونه SEO را برای Enterprise مقیاس بندی کنیم
در این جلسه سئو ، جکی چو به شما می آموزد که چگونه از گردش کار محتوا گرفته تا سئو فناوری در شرکت های مقیاس خودکار کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
فرا گرفتن:
- چگونه می توان تلاش های SEO خود را مقیاس بندی کرد؟
- چه چیزی SEO شرکت را از SEO استاندارد متمایز می کند؟
- چگونه می توان برای تلاش های خود در زمینه SEO Enterprise خرید انجام داد.
- چگونه اتوماسیون به شما کمک می کند تا مقیاس بندی کنید و در کجا به بهترین وجه کمک می کند.
10. چگونه مهارتهای SEO خود را تیز و پیشرفته کنیم؟
در کلاسهای مستر SEO ما ، کیت گود ، استراتژیست ارشد SEO در IBM ، به برخی از استراتژی ها و تاکتیک های پیشرفته SEO که عملکرد SEO را چند قدم جلوتر می برد ، فرو می رود.
فرا گرفتن:
با استفاده از URA SEO Framework + خود ، کیت به شما نشان می دهد که چگونه می توانید کارهای خود را سازماندهی کنید تا بیشترین تأثیر را در چهار بخش اصلی داشته باشید.
- قابلیت استفاده: چگونه می توان استراتژی ها و تاکتیک های پیشرفته SEO را پیاده سازی کرد که به شما امکان می دهد پایه محکمی برای سایت خود ایجاد کنید.
- ارتباط: چگونه می توان محتوای سایت خود را به گونه ای ساخت که به نویسندگان شما اجازه می دهد در حین تأسیس محتوای شما برای داشتن مناسب ترین رقابتی در بازار ، آنچه را که به بهترین وجه انجام می دهند انجام دهند.
- قدرت: چگونه می توان با استفاده از ارزش پیوند جمعی سایت خود ، نتایج بهتری در رتبه بندی کسب کرد ، از تیم های روابط عمومی خود برای آگاهی و پوشش استفاده کرد و سایت را برای مشکلات احتمالی تحت نظر گرفت.
- برنامه ریزی ، گزارش و فعال سازی: چگونه می توان کارهای باز خود را سازماندهی و اولویت بندی کرد تا سریعترین نتیجه را با کمترین هزینه به دست آورد. چگونه می توان داستان ها را برای مخاطبان مناسب ساخت.
بلیط eSummit خود را همین حالا دریافت کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و موارد بیشتر
در خارج از پانل ها و جلسات ، ما همچنین از پنل های SEO و مناطق اختصاصی چت ویدیویی برای شبکه های یک به یک استفاده می کنیم.
دستور کار کامل را اینجا ببینید.
حتماً از سالن نمایشگاه های مجازی بازدید می کنید تا از حامیان مالی شگفت انگیز ما بیشتر بیاموزید و یاد بگیرید چگونه فناوری و خدمات آنها می توانند به شما کمک کنند.
همچنین می توانید به پیشنهادات ویژه دسترسی پیدا کنید و راهنمایی های تخصصی دریافت کنید.
فرا گرفتن چگونه دید کامل را در تماس ها ، تبدیل ها و مکالمات شما ایجاد می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
فرا گرفتن چگونه می توان برند خود را با ایجاد پیوند پایدار و محتوای استراتژیک رشد داد.
فرا گرفتن چگونه می توان پیوندهای سازمانی خود را بهبود بخشید و قابلیت پیش بینی و مقیاس پذیری را ایجاد کرد.
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا