از کوکی ها تا رضایت و ترجیحات جهانی

از کوکی ها تا رضایت و ترجیحات جهانی

در عصری که قوانین حفظ حریم خصوصی داده‌ها به سرعت در حال تغییر هستند، کسب‌وکارها در جستجوی چیزی بیش از راه‌حل استاندارد بنر کوکی هستند. آنها به یک رویکرد جامع برای حرکت در این چشم انداز پیچیده و ایجاد روابط قوی تر و مبتنی بر اعتماد با مشتریان خود نیاز دارند.

برای این جلسه به ما بپیوندید که در آن تغییر اساسی از رضایت کوکی سنتی به دنیای پویا مدیریت رضایت و اولویت جهانی (UCPM) را بررسی خواهیم کرد. بیاموزید که چگونه یک پلتفرم رضایت واحد و جهانی، روشی را که سازمان ها جمع آوری، مدیریت و فعال می کنند برای موفقیت متحول کننده، متحول می کند.

این فرصت را از دست ندهید تا استراتژی رضایت خود را از یک چک باکس انطباق صرف به یک ابزار استراتژیک برای به حداکثر رساندن انتخاب مشتری تبدیل کنید. ثبت نام کنید اکنون به محل خود را ایمن کنید


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

ادنا چاویراادنا چاویرا

ادنا چاویرا مدیر ارشد خدمات بازاریابی در رسانه درب سوم است. او بیش از 20 سال تجربه در کمک به شرکت‌های B2B در ایجاد سرنخ و جذب مشتری دارد.

Source link