از مصرف کننده تا توسعه دهنده: چگونه اپلیکیشن آب و هوای خود را بسازید

سفر من از کاربر برنامه هواشناسی به توسعه‌دهنده بعد از اینکه فهمیدم هیچ برنامه‌ای در کشور من به اندازه ایالات متحده از جزئیات برخوردار نیست، شروع شد. متوجه شدم که برنامه‌های آب و هوای آمریکا اغلب شامل انیمیشن‌های رادار بلادرنگ، نشان دادن مناطق بارش دقیق و حتی تجسم‌هایی از شدت بارش با شیفته این ویژگی ها، متوجه شدم که در حالی که بسیاری از کشورهای دیگر دارای رادار آب و هوا هستند، برنامه هایی برای نمایش مناطق بارش وجود ندارد. این شکاف به من الهام بخش شد تا یک برنامه آب و هوا ایجاد کنم که می تواند رادار دقیق و داده های بارش در زمان واقعی را در سراسر جهان ارائه دهد.

ویژگی های ضروری یک برنامه هواشناسی رقابتی

چشم انداز رقابتی برای برنامه های هواشناسی چالش برانگیز است. در تجربه من، دو راه برای برجسته شدن وجود دارد. ابتدا یک عنصر منحصر به فرد را معرفی کنید – یک ویژگی، یک انیمیشن جذاب یا یک روش غیر متعارف برای ارائه اطلاعات. مردم به سمت تازگی کشیده می شوند، به خصوص زمانی که تجربه را افزایش دهند. از طرف دیگر، شناسایی و پر کردن شکاف جغرافیایی در خدمات موجود می تواند حیاتی باشد. برای مثال، Rain Viewer با آوردن داده‌های رادار به بسیاری از کشورهایی که چنین فناوری کمیاب یا کاملاً دور از دسترس بود، این جایگاه را پر کرد.

نفوذ به بازارهای جدید

گسترش اپلیکیشن به کشورهای دیگر نیازمند یک رویکرد استراتژیک است. به عنوان مثال، ما به سرعت …

Source link