از ضرر در MRR خودداری کنید و کمپین Dunning خود را واقعاً قدرتمند کنید: بدانید چگونه

عکس پروفایل Baremetrics Hacker Noon

@lucaswollschlagerپارامتریک

معیارهای اندازه گیری ، ترفندها و ابزارهای تعامل برای مشاغل SaaS و اشتراک.

اگر اشتراك یا مشاغل SaaS را دنبال می كنید ، می دانید كه در پایان روز ، معیار اصلی شما درآمد دوره ای ماهیانه (MRR) است. و شما درست خواهید بود که وقت و منابع خود را صرف ردیابی آن کنید.

MRR به شرکت شما امکان اندازه گیری آینده نگر و درآمد پیش بینی شده را می دهد تا در واقع تجارت شما را رشد دهد. مسلماً بزرگترین عاملی که مانع درآمد ثابت ماهانه می شود ، میزان ریزش مشتری است.

Churn هنگامی رخ می دهد که اشتراک موجود لغو شود ، درجه بندی شود ، مکث کند یا بزهکار شود. هنگام صحبت در مورد churn ، اکثر مردم فکر می کنند که بر روی داوطلبانه churn (مشتری در حال لغو اشتراک) تمرکز کنند.

با این حال ، یک فرم غالباً فراموش شده دیگری نیز وجود دارد. این ریزگردهای غیرارادی است و اگر شرکت شما آن را به صفر نرساند ، می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند.

ممکن است فکر کنید ، “چقدر می تواند بد باشد؟”

طبق اطلاعات ما ، SaaS و مشاغل اشتراکی به طور متوسط ​​به دلیل عدم پرداخت در حدود 9٪ از MRR خود را از دست می دهند.

راجع بهش فکر کن. نه درصد درآمد شما ماه به ماه روی میز باقی می ماند. خوشبختانه ، راهی وجود دارد که نه تنها ریزش غیرارادی را به شدت کاهش می دهد ، بلکه باعث رشد تجارت شما می شود در حالی که …