کار با بومی سازی در پروژه های Multiplatform Kotlin یک کار چالش برانگیز است. بیشتر راه حل های موجود به منابع استاتیک متکی هستند و برای هرگونه بروزرسانی متن نیاز به استفاده مجدد از برنامه کامل دارند. تصور کنید که شما باید یک کلمه را در UI برنامه خود تغییر دهید ، اما کل برنامه باید روزها مجدداً کار کند و بررسی شود. این ناکارآمد است!. به عنوان توسعه دهندگان تلفن همراه ، ما به جای به روزرسانی برنامه فقط برای تغییر یک عنوان ، بیشتر علاقه مند به صرف وقت برای اضافه کردن ویژگی های جدید هستیم. از طرف دیگر ، ما باید برای هر نوع منابع ، مقدار زیادی کدو بخاری را بنویسیم ، کار با منابع زمان بیشتری را نسبت به آنچه می خواهیم طول می کشد ، و بهتر است این زمان را صرف چیزهای مهم تر کنیم.
راه حل های خارج از جعبه
در حال حاضر راه حل های زیادی در حال حاضر برای فناوری KMP وجود ندارد ، بیایید محبوب ترین راه حل ها را ببینیم:
منابع چندگانه را تشکیل دهید
JetBrains توصیه می کند از منابع چند منظوره آهنگسازی استفاده کنید ، اما مشکلات مشابهی دارد که من توضیح دادم ، همچنین باید Compose-Multiplatform را اضافه کنیم که هنوز پایدار نیست ، و دستور ما با استفاده از SDK بومی ، UI را توسعه می دهد ، بنابراین با الزامات ما مطابقت ندارد.
منابع موکو
منابع Moko یکی دیگر از راه حل های محبوب است. این مبتنی بر تولید کد است و از منابع استاتیک استفاده می کند. ما باید یک منبع XML را برای تولید کد اعلام کنیم. بستگی به تعداد …