ارزیابی تاثیر گیم‌کین‌ها بر رفتار آزمون دانش‌آموزان در دوره‌های نرم‌افزاری

چکیده و 1 مقدمه

2.1 تست نرم افزار

2.2 گیمیفیکیشن تست نرم افزار

3 ادغام پیوسته بازی سازی و 3.1 چالش در آموزش تست نرم افزار

3.2 عناصر گیمیفیکیشن Gamekins

3.3 عناصر بازی سازی شده و برنامه درسی تست

4 راه اندازی آزمایش و 4.1 دوره تست نرم افزار

4.2 ادغام Gamekins و 4.3 شرکت کنندگان

4.4 تجزیه و تحلیل داده ها

4.5 تهدید برای اعتبار

5.1 RQ1: دانش آموزان چگونه از Gamekins در طول دوره استفاده کردند؟

5.2 RQ2: دانش آموزان چه رفتار آزمونی از خود نشان دادند؟

5.3 RQ3: دانش آموزان چگونه ادغام Gamekins در پروژه های خود را درک کردند؟

6 کارهای مرتبط

7 نتیجه گیری، قدردانی و مراجع

4 راه اندازی آزمایش

به منظور ارزیابی اینکه آیا Gamekins بر رفتار آزمون دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد، آن را در دوره تست نرم‌افزار خود ادغام کردیم و هدف آن پاسخگویی به سؤالات زیر است:

RQ1: دانش آموزان در طول دوره چگونه از Gamekins استفاده کردند؟ •

RQ2: دانش آموزان چه رفتار امتحانی از خود نشان دادند؟

RQ3: دانش آموزان چگونه ادغام Gamekins در پروژه های خود را درک کردند؟

4.1 دوره تست نرم افزار

در طول برنامه لیسانس علوم کامپیوتر در دانشگاه پاسائو، دانشجویان ملزم به گذراندن دوره تست نرم افزار هستند. این دوره شامل دو ساعت سخنرانی و دو…

Source link