ارتقاء Google PMax به تولید دارایی های خلاقانه انبوه هوش مصنوعی اجازه می دهد

گوگل ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد تا به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا به سرعت دارایی‌های خلاقانه حداکثر عملکرد با کیفیت بالا را در مقیاس برای کمپین‌ها در سراسر کانال‌های بازاریابی تولید کنند. این یکی از چندین اعلامیه امروز در Google Marketing Live 2024 بود.

چه خبر. ارتقاء پلتفرم Performance Max عبارتند از:

  • قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد برای افزایش سرعت تولید خلاقانه تا 5 برابر.
  • گزینه هایی برای تبلیغ کنندگان برای ترکیب فونت ها، رنگ ها و تصاویر برند به عنوان نرده محافظ.
  • ویژگی های ویرایش تصویر برای افزودن اشیا، گسترش پس زمینه و بهینه سازی اندازه/برش.
  • برای خرده فروشان، توانایی نمایش خودکار فیدهای محصول در خلاقیت تولید شده توسط هوش مصنوعی.
  • عملکردهای گزارش و کنترل بیشتر:
    • گزارش قرار دادن و استثناء برای ویدیوهای YouTube.
    • گزارش سطح دارایی – معیارهای تبدیل را برای هر دارایی خلاق مشاهده خواهید کرد.

تصویر بزرگ. از آنجایی که تنوع دارایی های خلاق برای عملکرد تبلیغاتی قوی بسیار مهم می شود، گوگل به هوش مصنوعی مولد تکیه می کند تا به خودکارسازی و ساده سازی فرآیندهای تولید پرمشغله کمک کند.

دستورالعمل های برند PMax برای خلاق 1

آنچه گوگل می گوید: به گفته گوگل:

  • «تبلیغ‌کنندگانی که حداکثر عملکرد خود را به عالی ارتقا می‌دهند، به‌طور میانگین 6 درصد بیشتر تبدیل می‌شوند.»

در عمل. براساس آزمایش‌های گوگل، مرکز بلیط رویداد، یک آزمایش‌کننده اولیه بتا، توانست با استفاده از ابزارهای تولید دارایی هوش مصنوعی Performance Max، تولید خلاقانه را تا 5 برابر سرعت بخشد.

بین خطوط. در حالی که عملکرد کلیدی است، Google به مسائل مربوط به ثبات برند نیز توجه دارد – از این رو نرده‌های محافظ نام تجاری جدید و قابلیت‌های ویرایش.

چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که پذیرش حداکثر عملکرد در سال گذشته افزایش یافته است، تبلیغات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی یک شکایت رایج در بین بازاریابان جستجو بوده است. تبلیغ‌کنندگان از دیدن این کار و همچنین راه‌های سریع‌تر برای آپلود خلاقیت‌ها و گنجاندن نام تجاری خود در کمپین‌ها خوشحال خواهند شد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link