ادغام ChatGPT به عنوان یک مشاور مشترک در تحقیقات علمی

نویسندگان:

(1) Fabiano Villan، Universidade Luterana do Brasil (ULBRA)، Curso de Licenciatura em Física;

(2) Renato P. dos Santos، Universidade Luterana do Brasil (ULBRA)، PPG em Ensino de Ciências e Matemática (PPGECIM).

خلاصه

معرفی

چارچوب نظری

ZPD و Chat GPT به عنوان یک مشاور مشترک در راهنمایی علمی

روش شناسی

نتایج و تجزیه و تحلیل

نتیجه گیری، قدردانی، بیانیه مشارکت نویسنده، بیانیه در دسترس بودن داده ها

منابع

آپندیس A

APÊNDICE B

روش

این مطالعه در مدرسه شهری آموزش ابتدایی IP در کانواس، RS انجام شد که هم برای سال‌های اولیه و هم سال‌های آخر آموزش ابتدایی ارائه می‌شود. پس از نزدیک به هشت سال بدون نمایشگاه علمی، مدیریت مدرسه انگیزه یافت تا رویکردهای آموزشی خود را مجدداً بررسی کرده و به روز کند.

با الهام از نظریه‌های ویگوتسکی در مورد تعامل اجتماعی در یادگیری و گسترش ZPD، ما روش PBL را برای بررسی اجرای شیوه‌های آموزشی نوآورانه، با تمرکز ویژه بر استفاده بالقوه ChatGPT به عنوان مشاور مشترک در راهنمایی تحقیقاتی در مقطع کارشناسی، اتخاذ کردیم.

همانطور که ویگوتسکی تاکید کرد، رویکردهای نوآورانه به مسائل علمی اغلب مستلزم ایجاد روش‌های کاملاً جدید برای بررسی و تحلیل است که فراتر از صرف …

Source link