ادغام وضوح خودکار به حساب های تبلیغاتی مایکروسافت

ادغام Microsoft Clarity با Microsoft Advertising اکنون به عنوان بخشی از یک برنامه آزمایشی در دسترس کاربران است.

بر اساس نام تجاری ، اکثر برچسب های موجود برای ردیابی رویدادهای جهانی (UET) در ماه نوامبر به سیستم ترکیبی به روز می شوند.

Clarity به گونه ای طراحی شده است که درک عمیق تری از تعامل با صفحه فرود و رفتار پس از کلیک به تبلیغ کنندگان ارائه دهد.

این برنامه کلیک ها ، پیمایش ها و حرکات را در صفحات فرود پیگیری می کند و کاربران را قادر می سازد تا رفتارها را در کانال ها ، کمپین ها و مرورگرها تجزیه و تحلیل کنند.

به زودی ، ادغام Clarity در همه حسابهای Microsoft Advertising با استفاده از برچسب های UET استاندارد خواهد بود ، مگر اینکه تبلیغ کننده حذف شود یا انصراف دهد.

Microsoft Clarity چیست؟

Clarity که برای اولین بار در سال 2018 در بتا خصوصی و به طور گسترده در اواخر سال 2020 راه اندازی شد ، ابزار تجزیه و تحلیل رفتار کاربر رایگان سازگار با GDPR مایکروسافت است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این برنامه بینش های مختلفی در مورد سفر مشتری و نحوه تعامل بازدیدکنندگان با صفحات فرود از طریق موارد زیر ارائه می دهد:

  • نقشه های حرارتی
  • “کلیک خشمگین” و بینش کلیک مرده.
  • ضبط های جلسه همیشه روشن
  • تقسیم بندی غنی با بیش از 25 فیلتر.

برای اطلاع بیشتر از ویژگی های خاص آن ، مایکروسافت Roger Montti Clarity – Free Website Analytics را مشاهده کنید.

در دسامبر 2020 ، مایکروسافت ادغام Clarity با Bing Webmaster Tools را اعلام کرد. Clarity همچنین با Google Analytics ادغام می شود. آی تی

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

Clarity محدودیت ترافیکی ندارد و مایکروسافت وعده می دهد که این ابزار برای همیشه رایگان خواهد بود.

Rollout چه زمانی اتفاق می افتد؟

طبق اعلام مایکروسافت ، جدول زمانی به شرح زیر است:

“از ماه نوامبر ، ما ایجاد برچسب UET خود را به طور پیش فرض شامل مزایای تجربه بینش Clarity می کنیم.

در اواسط ماه نوامبر ، ما همه برچسب های UET موجود را در بر می گزینیم تا علاوه بر آن حساب هایی که به موارد استثنا مربوط می شوند ، شامل Clarity insights شوند. “

این ادغام جدید Microsoft Clarity از برچسب های موجود JavaScript Universal Tracking Event (UET) در وب سایت و اعتبارهای تبلیغاتی موجود Microsoft Advertising استفاده می کند.

آماده سازی برای یکپارچگی وضوح مایکروسافت

مایکروسافت به تبلیغ کنندگان توصیه می کند که برچسب UET را «برای اثبات آینده و افزایش حداکثر عملکرد با کمپین های تبلیغاتی مایکروسافت خود و استفاده از بینش با این تجربه جدید وضوح» ، پیاده کنند.

هنگامی که برچسب UET تبلیغ کنندگان به روز شد ، آنها می توانند به اطلاعات Clarity در حساب تبلیغاتی Microsoft خود دسترسی پیدا کنند.

به منظور به روزرسانی خودکار برچسب های UET در ماه نوامبر ، تبلیغ کنندگان فقط باید یک برچسب فعال UET داشته باشند و بخشی از یک دسته حذف شده نباشند.

سایتهای مستثنی شامل مواردی هستند که حاوی اطلاعات حساس از جمله اطلاعات مربوط به دولت ، مراقبت های بهداشتی کاربران یا خدمات مالی کاربران است.

آگهی دهندگان می توانند با تماس با نماینده تبلیغات مایکروسافت ، امروز از خلبان استفاده کنند.

کسانی که مایل به حذف کامل یکپارچگی Clarity هستند می توانند از این فرم برای این کار استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سوالات متداول در مستندات وضوح مایکروسافت مراجعه کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

منبع: مایکروسافت


منبع تصویر ویژه: fizkes/Shutterstock