ادغام مدل های اعتباری آمریکای شمالی در سیستم های آموزشی آسیا و خاورمیانه

هدف مقاله:

هدف این مقاله ترکیب و گسترش دانشی است که در طول مدت در مورد نقش فناوری اد-تکنولوژی در تقویت سیستم های آموزشی جهانی از طریق فرصت های تحصیل در خارج از کشور و اتخاذ مدل اعتباری آمریکای شمالی در آسیا و خاورمیانه به دست آورده ام. .

این مقاله درک من از تغییرات جدید دولت ایجاد شده در زمینه آموزش، پویایی بازار، چارچوب‌های مالی و عوامل فرهنگی را برای انطباق شرکت‌های فناوری جدید مانند UPI Study (که دوره‌های اعتباری دانشگاهی مانند آزمون‌های تعیین سطح پیشرفته ارائه شده توسط CollegeBoard را معرفی می‌کنند) خلاصه می‌کند. نیازهای محلی و ارزیابی مقیاس‌پذیری در این مناطق، که به نوبه خود، از هدف دموکراتیزه کردن دوره‌های اعتباری آمریکای شمالی در این مناطق حمایت می‌کند، و با پیاده‌سازی‌های موفقیت‌آمیز مشابهی مانند اجرای هیئت کالج در ایالات متحده یا IB (بین‌المللی) مدرک لیسانس) در انگلستان.

روش‌شناسی و یافته‌ها:

من از یک رویکرد جامع در بررسی و ترکیب مطالعات آکادمیک، کار میدانی، و بینش صنعت استفاده کرده ام. با بررسی من در مورد بررسی مطالعات موجود در مورد اتخاذ مدل اعتباری آمریکایی از طریق مقالات علمی و بررسی سیاست ها شروع می شود. من تحقیقات خود را با مطالعات موردی مختلف ادامه دادم و برنامه ریزی برای اجرای یک …

Source link