ادغام استراتژی ویدیوی خود با استراتژی وبلاگ • Yoast

در حالی که ما در دنیای ویدیو زندگی می کنیم، وبلاگ ها به جایی نمی رسند. همانطور که سیندی در پست خود در مورد آینده وبلاگ نویسی در دنیایی که دارای وسواس ویدئویی است اشاره می کند، هنوز فضایی برای وبلاگ ها و محتوای نوشتاری در دنیایی که ویدئوهای کوتاه بر آن حاکم است وجود دارد. از آنجایی که تلویزیون باعث نابودی کتاب ها یا روزنامه ها نشده است، فضایی برای محتوای مکتوب و ویدیویی در بازاریابی اینترنتی وجود دارد. بیایید دریابیم که چگونه استراتژی های ویدیو و وبلاگ خود را یکپارچه کنیم.

یک تجربه متفاوت

تمایز اصلی بین ویدئو و نوشتن آنلاین، تجربه مصرف کننده است. محتوای نوشتاری مستلزم مشارکت فعال خواننده است. آنها باید تعیین کنند که روی کدام بخش ها تمرکز کنند و با چه سرعتی اطلاعات را دریافت کنند.

ویدئو شکل غیرفعال‌تری از مصرف است که در آن سازنده زمان اجرا را تعیین می‌کند و تجربه را کنترل می‌کند. شما نمی توانید یک ویدیو را به طور کامل بخوانید. همچنین در توانایی های مفهومی، بصری و شنیداری بازی می کند، در حالی که متن فقط در سطح مفهومی با ما ارتباط برقرار می کند.

در دنیای ترکیبی امروزی، بهترین استفاده از وبلاگ ها و ویدئوها یک استراتژی یکپارچه است. در چنین استراتژی، هر فرم بر دیگری تأثیر می گذارد و با هم کار می کند.

چند راه وجود دارد که می توانید برای شروع فکر کنید.

پست های وبلاگ خود را به ویدیو تبدیل کنید

برخی از پست‌ها برای تبدیل به ویدیو ایده‌آل هستند و به آنها حیاتی فراتر از وبلاگ شما می‌دهند. می توانید این موارد را در یوتیوب و شبکه های اجتماعی منتشر کنید. علاوه بر این، می توانید از آنها برای افزایش و بهبود کیفیت پست های وبلاگ خود استفاده کنید.

پست‌های وبلاگی که معمولاً به‌عنوان ویدیو بهتر عمل می‌کنند، آن‌هایی هستند که دیدگاه ویراستاری فردی قوی دارند. ما اینها را در زبان سنتی روزنامه نگاری به عنوان محتوای نوع «اپدال» می شناسیم.

هنگامی که پست با صدای و تخصص یک فرد نوشته می شود، شنیدن آن شخص در دوربین کمک می کند تا اعتبار و اعتبار به خود پست اضافه شود. این تضمین می کند که پیام اصلی می تواند به طور مؤثرتر در رسانه های اجتماعی توزیع شود.

ساده ترین راه برای انجام این کار این است که پس از نوشتن پست برای یک ویدیوی سر صحبت برنامه ریزی کنید – چه به صورت مونولوگ یا یک مصاحبه.

ابتدا، مقاله خود را مهندسی معکوس کنید تا موضوع (پیام اصلی) را تعیین کنید. نکاتی را بیابید که به کشف و توضیح موضوع کمک می کند.

اینها را بنویسید و بعد جلوی دوربین بنشینید. راه خود را از طریق آنها صحبت کنید، یا یک مصاحبه رسمی تر بسازید که در آن مصاحبه کننده در مورد هر نقطه سؤالاتی می پرسد تا شما (یا نویسنده) را به پیش ببرید.

سپس می‌توان این ویدیوها را طوری ویرایش کرد که شامل عناصر بصری مارک، همپوشانی متن، و برش برای قالب‌بندی بهینه پلتفرم‌های مختلف باشد.

به طور کلی، بهتر است به صورت افقی 16×9 عکاسی کنید و چهره استعداد در مرکز کادر باشد. از آنجا، اینها را برش دهید تا ویدیوهای عمودی برای TikTok و Instagram ایجاد کنید.

ویدیوهای خود را به پست های وبلاگ تبدیل کنید

آیا کانال YouTube دارید که بازدیدهای زیادی داشته باشد؟ آیا به نظر می رسد که با پست های ویدیویی خود در لینکدین درگیر زیادی هستید؟ به این فکر کنید که چگونه آن ویدیوها می توانند با یک فرم نوشتاری تطبیق داده شوند.

گاهی اوقات، ممکن است یک ویدیوی سریع بر اساس یک ایده ایجاد کنید، و ببینید، به نظر می رسد که با مخاطبان شما طنین انداز می شود یا بازدیدهای زیادی را از جستجوی YouTube دریافت می کند.

شاید ارزش آن را داشته باشد که به این فکر کنیم که آیا اجرای این ایده به سبک وبلاگی وجود دارد که کار کند. نمونه‌هایی از این ممکن است فهرستی از دستورالعمل‌های گام به گام برای یک ایده آموزشی یا چندین اسلاید و تصویر با متن پشتیبانی کننده باشد که توضیح می‌دهد چه چیزی نشان می‌دهد.

یک راه ساده برای رفتن به اینجا این است که رونویسی ویدیو را بیرون بکشید. هنگامی که آن را دارید، آن را به متن ساده قالب‌بندی کنید و سپس از آن به عنوان مبنایی برای ویرایش استفاده کنید. ابزارهایی مانند Descript برای بیرون کشیدن رونویسی از هر ویدیویی عالی هستند و سپس می‌توانید آن را به Word یا Google Docs صادر کنید.

اگر ویدیوی شما نامرتب یا بدون ساختار است، می‌توانید از ChatGPT یا هوش مصنوعی LLM دیگری برای خلاصه کردن نکات اصلی در قالب مقاله استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که ماهیت انواع رسانه ها در وب بسیار روان تر از همیشه است. پست های وبلاگ می توانند شامل جاسازی های ویدئویی، تصاویر، صدا، عناصر تعاملی و موارد دیگر باشند.

مواردی را در نظر بگیرید که رویکرد ترکیبی رسانه ای ممکن است بر متن خالص ترجیح داده شود. بیابید که در کجا انواع رسانه های مختلف می توانند از یکدیگر پشتیبانی کنند. به عنوان مثال، دستور العمل ها اغلب زمانی عالی هستند که شامل لیستی از مواد تشکیل دهنده، خلاصه ای از روش، برخی از نسخه های پشتیبان، تصویری از ظاهر محصول نهایی و یک نسخه نمایشی ویدیویی باشند.

بنابراین، همانطور که برای یک تقویم محتوا برنامه ریزی می کنید، قبل از تهیه پیش نویس امکان ویدیو را به عنوان بخشی از هر پستی که می نویسید، در نظر بگیرید و آن را در فرآیند خلاقیت قرار دهید. حتی اگر منابع تولیدی برای انجام بیشتر از یک ویدیوی سر صحبت ساده ندارید، می‌تواند به عوامل EEAT کمک کند. می توانید صحت را نشان دهید و از ارتباط شخصی ارائه شده توسط ویدیو برای ایجاد اعتماد استفاده کنید.

اجرای سئو ویدیو را فراموش نکنید

یکی از مزایای بزرگ افزودن ویدیو به پست های وبلاگ شما این است که این صفحات می توانند در جستجوی ویدیو و جستجوی ارگانیک گوگل رتبه بندی کنند.

با پیاده سازی SEO Video – که Yoast Video SEO برای وردپرس آن را خودکار می کند – پست های وبلاگ شما می توانند در برگه “ویدیوها” در Google و گاهی اوقات به عنوان نتایج ویدئویی با یک قطعه غنی در جستجوی جهانی ظاهر شوند.

این بدان معناست که شما می توانید از ویدئو برای بهبود تجربه کاربری و جذب ترافیک بیشتر به وبلاگ خود استفاده کنید!