ابزار جدید TikTok بینش های مفیدی را برای بازاریابان ارائه می کند

TikTok ابزار جدیدی راه‌اندازی کرده است که بازاریابان می‌توانند از بینش‌های سطحی آن برای هدف قرار دادن جمعیت‌های مختلف در سراسر جهان استفاده کنند.

با TikTok Insights می‌توانید درباره رفتار مخاطبان، علایق و احساسات عمومی آنها نسبت به برندها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

TikTok Insights با داشتن ده‌ها فیلتر، به شما امکان می‌دهد داده‌هایی را که به کسب و کارتان بی‌ربط هستند، برش دهید و فقط بینش‌های مهم را دریافت کنید.

TikTok Insights برای استفاده رایگان است و آن را به ابزاری ایده‌آل برای جعبه ابزار بازاریابی شما تبدیل می‌کند.

در اینجا بیشتر در مورد نحوه استفاده از این ابزار جدید و اینکه چگونه می تواند به تلاش های بازاریابی TikTok شما کمک کند، آورده شده است.

ابزار بینش TikTok

سطوح TikTok Insights از داده‌های اندازه‌ای استفاده می‌کند که می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند کمپین‌های بازاریابی خود را اصلاح کنند.

هنگامی که برای اولین بار در TikTok Insights فرود می‌آیید، با مجموعه‌ای از کاشی‌ها مواجه می‌شوید که هر کدام شامل یک قطعه داده است.

ابزار جدید TikTok بینش های مفیدی را برای بازاریابان ارائه می کنداعتبار تصویر: اسکرین شات از tiktok.com/business/en-AU/insights، می 2022

می توانید با انتخاب فیلترهای مختلف در سمت چپ صفحه، کاشی ها را مرتب کنید. می توانید هرچقدر که می خواهید دانه بندی کنید.

اگر اطلاعات کلی در مورد Gen Z می خواهید، می توانید آن را دریافت کنید. یا، اگر اطلاعاتی در مورد نحوه پاسخ کاربران Gen Z آمریکایی به بازاریابی فناوری و الکترونیکی می‌خواهید، می‌توانید آن را نیز دریافت کنید.

ابزار جدید TikTok بینش های مفیدی را برای بازاریابان ارائه می کنداعتبار تصویر: اسکرین شات از tiktok.com/business/en-AU/insights، می 2022

علاوه بر فیلتر کردن بر اساس جمعیت و صنایع، می توانید داده های مربوط به رویدادها و تعطیلات خاص را نیز دریافت کنید.

برای مثال، اگر می خواهید برای برنامه ریزی بازاریابی کریسمس شروع کنید، می توانید به سادگی فیلتر مربوطه را انتخاب کنید.

ابزار جدید TikTok بینش های مفیدی را برای بازاریابان ارائه می کنداعتبار تصویر: اسکرین شات از tiktok.com/business/en-AU/insights، می 2022

در پایین هر کاشی، TikTok به شما نشان می‌دهد که اگر روی «منبع» در سمت چپ قرار بگیرید، داده‌ها از کجا می‌آیند.

اگر از داده‌ها در یک مقاله یا گزارش استفاده می‌کنید، می‌توانید منبع را کلیک کنید تا یک نقل قول را کپی کرده و در سند خود جای‌گذاری کنید.

در حال حاضر داده های محدودی در دسترس است. اگر فیلترهای زیادی اضافه کنید، احتمالاً با مواردی مواجه می شوید که هیچ نتیجه ای در دسترس نیست.

با این حال، پتانسیل زیادی برای TikTok Insights وجود دارد که منبع ارزشمندی باشد زیرا در طول زمان ساخته می شود.


منبع: TikTok Insights
تصویر ویژه: دانیل کنستانته/شاتراستاک