ابزارهای خرید AI Google ایده ها را به محصولات واقعی تبدیل می کنند

Google پس از یک آزمایش موفقیت آمیز در Google Labs ، ویژگی Vision Match خود را برای همه کاربران تلفن همراه در ایالات متحده راه اندازی کرده است.

این ابزار یک چالش روزمره را برای خریداران حل می کند: تبدیل یک ایده خاص به محصولاتی که می توان خریداری کرد.

تحقیقات Google نشان می دهد که بیش از نیمی از خریداران وقتی می دانند چه می خواهند ، در یافتن وسایل لباس خاص مشکل دارند.

ویژگی Vision Match به کاربران امکان می دهد یک مورد لباس را به زبان طبیعی توصیف کنند. سپس از AI برای تولید یک تصویر و یافتن محصولات مشابه استفاده می کند.

ابزارهای خرید AI Google ایده ها را به محصولات واقعی تبدیل می کنندتصویر از: blog.google/products/shopping/ai-vision-match-ar-beauty-virtual-try-on/ ، مارس 2025.

با جستجوی پوشاک و پیمایش به “نمی توانید آن را پیدا کنید؟ آن را ایجاد کنید “سریع.

از طرف دیگر ، به گزینه “ایجاد و فروشگاه” در صفحه سمت چپ برگه خرید بروید.

ابزارهای جدید AR از مدل های AI Gemini استفاده می کنند

Google ویژگی های زیبایی واقعیت افزوده خود را با مدل های Gemini AI تقویت می کند.

خریداران ایالات متحده هم اکنون می توانند به جای آزمایش محصولات فردی ، از افراد مشهور ، تأثیرگذار و روندهای زیبایی الهام بگیرند.

این به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا اصطلاحاتی مانند “آرایش بهار” یا مشهور مشهور را جستجو کنند و ببینند که چگونه چندین محصول آرایش در چهره خود ظاهر می شوند.

طبق تحقیقات گوگل ، بیش از نیمی از آمریکایی هایی که از آرایش استفاده می کنند به طور فعال به دنبال الهام آنلاین هستند.

کاربران می توانند با ضربه زدن به “دیدن ظاهر روی شما” هنگام مرور نتایج جستجوی مربوطه ، به این ویژگی دسترسی پیدا کنند ، و پس از آن “آن را امتحان کنید” برای شروع تجربه مجازی.

آزمایش مجازی گسترش می یابد

Google ویژگی آزمایش مجازی خود را گسترش داده است تا شلوار و دامن از صدها مارک را شامل شود. این پیشرفت به خریداران این امکان را می دهد تا نحوه نگاه این لباس ها بر روی انواع مختلف بدن ، از XXS تا XXL را تجسم کنند.

تصویر از: blog.google/products/shopping/ai-vision-match-ar-beauty-virtual-try-on/ ، مارس 2025.

Google مدلهای یادگیری ماشین خود را به روز کرد تا ظاهر کاملی را تولید کند ، هنگامی که قبلاً فقط به تولید تاپ محدود می شدند. خریداران می توانند با جستجوی مواردی با نشان “امتحان کردن” در Google Search یا برگه خرید در سیستم عامل های موبایل و دسک تاپ به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

نگاه کردن

این اطلاعیه ها به عنوان رقابت در جستجوی بصری و فضای مجازی آزمایشی شدت می یابد.

براساس داده های داخلی گوگل ، بیش از یک میلیارد تعامل خرید در Google Daily انجام می شود. این ابزارها با هدف کمک به مصرف کنندگان تصمیمات خرید با اطمینان بیشتری دارند.


تصویر برجسته: تصویر از: blog.google/products/shopping/ai-vision-match-ar-beauty-virtual-try-on/ ، مارس 2025.

Source link