Google در حال ارائه دو ویژگی جدید است تا به شما کمک کند تا در حوزه حریم خصوصی دیجیتال در حال تحول حرکت کنید و استراتژیهای داده شخص اول را تقویت کنید.
چرا ما اهمیت می دهیم. علیرغم اینکه گوگل تصمیم گرفته است از برنامههای خود برای حذف کوکیهای شخص ثالث عقبنشینی کند، با وجود مقررات حفظ حریم خصوصی، دادههای شخص اول بسیار مهم شدهاند. این ابزارها به شما کمک میکنند تا جمعآوری و مدیریت دادهها را با رعایت حریم خصوصی کاربر ساده کنید.
رانندگی اخبار. Google تشخیص برچسب و یک راهاندازی مدیریت رضایت جدید را اعلام کرد که هر دو برای سادهسازی جمعآوری و استفاده از دادههای شخص اول طراحی شدهاند.
جزئیات. پیشنهادات جدید عبارتند از:
تشخیص را تگ کنید:
- نمای یک نگاه از سلامت حساب را ارائه می دهد.
- به کاربران در مورد مشکلات احتمالی اندازه گیری هشدار می دهد.
- راهنمایی برای رفع مشکلات ارائه می دهد که در Google Tag Manager، Google Ads و Google Analytics موجود است.
راه اندازی پلت فرم مدیریت رضایت یکپارچه (CMP).:
- ایجاد بنر رضایت و اجرای حالت رضایت را ساده می کند.
- در رابطهای Google Ads، Analytics و Tag Manager کار میکند.
- با چندین شریک CMP، از جمله مدیر رضایت، Cookiebot، iubenda و Usercentrics یکپارچه می شود.
بعدش چیه: گوگل قصد دارد به افزودن قابلیتهای تشخیصی جدید و سرمایهگذاری در راهحلهای داده شخص اول با پیشرفت صنعت ادامه دهد.
خط پایین. از آنجایی که تبلیغات دیجیتال با تغییری مبتنی بر حریم خصوصی مواجه است، گوگل خود را به عنوان یک فعال کننده کلیدی استراتژی های داده شخص اول برای تبلیغ کنندگان قرار می دهد.
جدید در زمین موتورهای جستجو