ابزارهای جدید اینستاگرام برای سازندگان برای کسب درآمد بیشتر

فیس بوک روش هایی را برای سازندگان در اینستاگرام و فیس بوک برای کسب درآمد از طریق روابط وابسته ، از طرفداران ، محتوا و محصولات خود اعلام کرد. هدف ایجاد یک بستر سودآور برای سازندگان برای ایجاد شغل از طریق ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی است.

برخی از ویژگی ها برای گروه انتخابی از سازندگان در ایالات متحده در دسترس است و برخی دیگر بلافاصله در دسترس هستند.

اینستاگرام و فیس بوک بسترهایی برای سازندگان هستند

هدف از ابتکارات اعلام شده توسط فیس بوک ایجاد پاداش مالی برای سازندگان برای ایجاد محتوا و تبلیغ محصولات ، تبدیل شدن به بستری برای سازندگان است.

در این اطلاعیه به صراحت به ابزارهای جدید در زمینه حمایت از مشاغل سازندگان اشاره شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در این اطلاعیه آمده است:

“ما می خواهیم اینستاگرام و فیس بوک به عنوان یک پایگاه خانه برای سازندگان در ارائه داستان خود ، رشد و امرار معاش خدمت کنند.

به روزرسانی های امروز بخش عمده ای از تلاش گسترده تر برای حمایت از سازندگان در زمان ایجاد مشاغل خود است. … ما متعهد به ساختن ترکیبی مناسب از ابزارها هستیم تا به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کنیم. “

فکر کردن در مورد اینستاگرام و فیس بوک فقط به عنوان شبکه های اجتماعی ، نادیده گرفتن تکامل اینستاگرام و فیس بوک به یک بازار اجتماعی از ایده ها ، سرگرمی ها و محصولات است.

کاری که اینستاگرام و فیس بوک انجام می دهند ایجاد ساختاری است که سازندگان و مصرف کنندگان می توانند در آن تعامل داشته باشند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وابسته و فروشگاههای اینستاگرام

اینستاگرام اعلام کرد که در حال آزمایش یک “ابزار وابسته بومی” است که به سازندگان این امکان را می دهد تا فروش محصولات خود را تبلیغ کنند و کمیسیون هایی را بدست آورند. کل تجربه شرکت های وابسته در داخل برنامه Instagram زندگی می کنند.

عکس صفحه از صفحه ثبت نام وابسته اینستاگرام

نمایندگی وابسته اینستاگرام به پایان رسیددر این اطلاعیه آمده است:

“هنگامی که افراد با یک پست وابسته از طرف یک خالق که دارای کالای دارای برچسب است مواجه می شوند ، در بالای پست” واجد شرایط دریافت کارمزد “را مشاهده می کنند ، بنابراین واضح است که خریدهای آنها به حمایت از آن خالق کمک می کند.”

نمونه ای از اینستاگرام پست با پیوندهای وابسته

عکس صفحه ای از یک پست اینستاگرام با پیوندهای وابسته

این ویژگی برای گروه منتخبی از سازندگان ارائه می شود که طی ماه های آینده آن را آزمایش می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“شرکت وابسته با گروه کوچکی از سازندگان و مشاغل مستقر در ایالات متحده از جمله Benefit ، Kopari ، MAC ، آزمایشگاه های Pat McGrath و Sephora آزمایش خواهد کرد و در آینده به شرکای بیشتری گسترش خواهد داد.”

عکس صفحه نمایش درآمد شرکتهای وابسته برای یک پست تنها

عکس صفحه از صفحه درآمد وابسته اینستاگرام

آسان تر برای باز کردن یک فروشگاه در اینستاگرام

این اطلاعیه همچنین نشان داد که آنها کار باز کردن مغازه های خود را برای فروش کالاهای خود و پیوند دادن مغازه ها از پروفایل اینستاگرام خود برای سازندگان آسان تر خواهند کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این در حال حاضر به خالقان در ایالات متحده محدود می شود و احتمالاً قبل از کریسمس تا “پایان سال” کاملاً پخش می شود.

“برای سازندگانی که از قبل خط تولید خود را دارند ، اکنون می توانند علاوه بر نمایه کسب و کار ، فروشگاه خود را به نمایه شخصی خود پیوند دهند.

همچنین سازندگان با پیوند دادن حساب کاربری خود با یکی از چهار شریک تجاری ما: Bravado / UMG ، Fanjoy ، نماینده و بهار ، می توانند با راه اندازی محصولات منحصر به فرد از برنامه Instagram ، فروشگاه جدیدی راه اندازی کنند و هیجان را ایجاد کنند. “

عکس صفحه از نمایه اینستاگرام با پیوند فروشگاه

عکس صفحه نمایه اینستاگرام با لینک به یک فروشگاه

از طرفداران بیشتر کسب کنید

اینستاگرام و فیس بوک فرصت های بیشتری برای ایجاد درآمد بیشتر از طرفدارانشان برای سازندگان ایجاد می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این فرصت ها در این هفته به صورت زنده ادامه پیدا می کنند.

برای اینستاگرام لایو این فرصت ها به صورت آنچه آنها نقاط عطف می نامند است که در صورت دستیابی ، سازندگان را برای دریافت پول بیشتر واجد شرایط می کند.

“از این هفته ، سازندگان در اینستاگرام واجد شرایط دریافت درآمد اضافی هستند ، در حالی که هنگام استفاده از نشان ها در Live مانند موارد زنده مانند Live با یک حساب دیگر ، نقاط عطفی را دریافت می کنند.”

در فیس بوک به این فرصت های اضافی برای کسب درآمد چالش گفته می شود.

“امروز فیس بوک Stars Challenges را راه اندازی کرده است. سازندگان این برنامه می توانند در صورت برخورداری از نقاط عطف خاصی از جمله پخش چند ساعت خاص یا کسب تعداد مشخصی از ستاره ها در یک بازه زمانی مشخص ، از طریق فیس بوک به صورت ستاره های رایگان پرداخت کنند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اینستاگرام و فیس بوک در حال تبدیل شدن به بازارهای اجتماعی هستند

اینستاگرام و فیس بوک به طور کلی شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده از تبلیغات قلمداد می شوند.

اینستاگرام و فیس بوک به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به بازارهای اجتماعی برای ایده ها ، محتوا ، سرگرمی و محصولات هستند.

اکنون چندین روش برای ایجاد درآمد از محتوای و محصولاتشان برای سازندگان وجود دارد.

استناد

اطلاعیه رسمی را بخوانید:
روش های جدید زندگی خالقان