آینده مدیریت پادکست: رویکرد هوش مصنوعی Podyssey به کشف محتوا

محتوای پادکست هر سال در حال رشد است، با بیش از 4.5 میلیون پادکست فعال در سراسر جهان – و نزدیک به 30 میلیون قسمت منتشر شده تنها در سال 2023 – چالش کشف محتوای مرتبط به طور فزاینده ای پیچیده شده است. Podyssey به عنوان راه حلی برای این چالش، با رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی برای مدیریت پادکست و شخصی سازی ظاهر شد. احمد سلیم، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Podyssey قصد دارد استانداردهای جدیدی را برای نحوه یافتن و تعامل شنوندگان با محتوای پادکست مرتبط تعیین کند.

“در دهه‌های 1980 و 90، پادزهر بحران میانسالی، راه‌اندازی یک گروه موسیقی در حومه شهر بود. اکنون در حال راه‌اندازی یک پادکست است.”

از نظر تاریخی، تنها راه برای یافتن محتوای پادکست مرتبط، جستجوی دستی در عناوین نمایش‌ها و توضیحات قسمت‌ها، با تکیه شدید بر رتبه‌بندی، بررسی‌ها و دسته‌بندی اولیه بود. اما این روش‌های سنتی کشف ناکافی هستند زیرا حجم محتوا همچنان در حال افزایش است. شنوندگان اغلب خود را غرق در انتخاب‌ها می‌بینند یا در حباب‌های محتوا گیر می‌کنند و پادکست‌های بالقوه ارزشمندی را که خارج از الگوهای شنیداری معمولی آن‌ها هستند، از دست می‌دهند.


«به عنوان یک شنونده، وظیفه جابه‌جایی در این محتوای جدید سخت و دلهره‌آور است. در واقع، یافتن محتوایی که قبلاً دوست دارید، بیشتر و بیشتر دلهره آور می شود.

Source link