آینده محیط های مهندسی نرم افزار Gamified

نویسندگان:

(1) اسکار Pedreira ، Universidade Da Coruna ، Centro de Investigacion Citic ، Laboratorio de Bases de Datos ، دانشکده de Informatica ؛

(2) فلیکس گارسیا ، Universidad de Castilla-la Mancha ، Grupo Alarcos ، Escuela Superior de Informatica ، Paseo de la Universidad ؛

(3) ماریو پیاتینی ، Universidad de Castilla-la Mancha ، Grupo Alarcos ، Escuela Superior de Informatica ، Paseo de la Universidad ؛

(4) Alejandro Cortinas ، Universidade da Coruna ، Centro de Investigacion Citic ، Laboratorio de Bases de Datos ، دانشکده de Informatica ؛

.

چکیده و 1 مقدمه

2 کار مرتبط

3 معماری نرم افزاری برای بازی سازی محیط ها و معماری نرم افزار 3.1

3.2 مدل بازی سازی

4 موتور بازی سازی برای محیط های

4.1 معماری و طراحی سیستم

4.2 ادغام

4.3 عملکردهای دیگر

4.4 پشتیبانی از مکانیک و عناصر بازی و سایت 4.5 پخش کننده

4.6 ویژگی های پیشرفته

5 مطالعه موردی: استفاده از موتور بازی سازی در یک شرکت واقعی و 5.1 شرح سازمان و مجموعه ابزار آن

5.2 طراحی

5.3 سوژه ها و واحدهای تجزیه و تحلیل و 5.4 رویه میدانی و جمع آوری داده ها

5.5 مداخله

5.6 …

Source link