آیا MangaDex پس از هدف قرار گرفتن توسط احضار DMCA خاموش می شود؟

عکس پروفایل نویسنده

@اندیاندی

اختصاصی آوردن آخرین اخبار مربوط به اشتراک فایل و کپی رایت روی دسک تاپ شما ، 365

MangaDex ، یک پلت فرم اسکن با ده ها میلیون بازدید کننده ماهانه ، با کاهش زمان طولانی با مهاجرت و تعمیر و نگهداری میزبان که به عنوان دلایل رسمی ذکر شده ، مواجه است. با این حال ، TorrentFreak آموخته است که احضاریه DMCA در ماه دسامبر به دارنده حق چاپ Viz Media اعطا شده است ، حکمی که به Cloudflare دستور داده است از هویت اپراتور MangaDex صرف نظر کند. مشخص نیست که آیا این مسائل به هم متصل هستند یا خیر.

سایت هایی که کمیک ها و مجلات مانگا ارائه می دهند معامله بزرگی در اینترنت است ، خصوصاً سایتهایی که کاربران می توانند بدون پرداخت هزینه به آنها دسترسی داشته باشند. این البته خلاف برنامه های تجاری بسیاری از سازندگان مانگا است.

متأسفانه ، بسیاری از عناوین مانگا فقط به زبان های خاص بصورت رسمی موجود است. این امر باعث ایجاد شکافی در بازار سایت های غیررسمی غیررسمی شده است که با ارائه نسخه های اسکن شده انتشارات فیزیکی پشتیبانی شده توسط ترجمه های ساخته شده توسط فن ، برای تأمین تقاضا وارد عمل شده اند.

Mangadex یکی از این سیستم عامل هاست. یکی با پیروی گسترده نیز. با استفاده از MangaDex.org و .com ، طبق آمار SimilarWeb سایت بیش از 30 میلیون بازدید در ماه دارد. در نتیجه ، جای تعجب نبود که وقتی چند روز پیش خراب شد ، کاربران با وجود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور