آیا Google برای افزونه ها و برنامه های آهسته شکسته خواهد شد؟

مارتین اسپلیت از گوگل به س questionالی در مورد اینکه در مورد ویژگی های شخص ثالثی که باید در قالب برنامه ها و افزونه ها انجام شود باید چه کاری انجام شود و اینکه آیا گوگل از آنجا که این برنامه ها توسط شخص ثالث ساخته شده است ، به ناشران Core Web Vital تعطیل می دهد یا خیر.

لورن بیکر س questionالی را مطرح کرد که در مورد ناشرانی که نیاز به ویژگیهای مربوط به بازاریابی و فروش در سایتهای خود دارند بحث می کنند که تمایل دارند سرعت صفحه وب را کم کنند و به امتیاز دهی ضعیف هسته های وب کمک کنند.

مثال مورد استفاده سایت Shopify بود که شامل لیست ایمیل ، بازبینی و ویژگی های گپ باکس است که به عملکرد هسته حیاتی وب بسیار بد کمک می کند.

اما این س equallyال به طور مساوی برای همه برنامه ها ، طرح زمینه ها و افزونه های شخص ثالث ، صرف نظر از سیستم عامل ، از جمله وردپرس ، اعمال شد.

این یک سال مهم است زیرا مشکلی که درباره ناشران در مورد عملکرد Core Web Vital قضاوت می شود این است که مسائل مربوط به عملکرد معمولاً به دلیل ناشران افزایش نمی یابد.

تقصیر عملکرد ضعیف متوجه سازندگان برنامه ها ، مضامین و پلاگین ها است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین به نظر می رسد عادلانه نیست که گوگل به یک سایت برای استفاده از پلاگین یا برنامه شخص ثالث امتیاز خوبی بدهد که عملکرد لازم مورد نیاز کاربران یا ناشران را ارائه می دهد.

لورن بیکر پرسید:

“آیا Core Web Vital Update به افرادی که از یک برنامه شخص ثالث استفاده می کنند و منجر به کسب امتیازات کمتری در سایت آنها می شود ، نسبت به آنچه که در برنامه نداشتند استفاده خواهد کرد؟”

چرا امتیازات هسته خوب وب باید کانون توجه باشد

مارتین اسپلیت در ابتدا با تمرکز بر اهداف Google برای Core Web Vital پاسخ داد ، سعی کرد ناشر را از این منظر بررسی کند.

مارتین:

“من می فهمم که آنها از کجا می آیند. پاسخ همه این س questionsالات تقریباً یکسان است.

به این فکر کنید که با سیگنال تجربه صفحه می خواهیم چه کار کنیم.

آنچه ما در آنجا می خواهیم انجام دهیم این است که سعی کنیم کمی آنچه را که باعث می شود کاربر تجربه خوبی با یک صفحه داشته باشد ، تعیین کنیم.

و مهم نیست که از چه ابزاری استفاده می شود ، از چه کتابخانه ها ، چارچوب هایی استفاده می شود ، اگر جاوا اسکریپت در سایت وجود دارد ، اگر جاوا اسکریپت در سایت وجود ندارد ، اگر برنامه هایی در سایت وجود دارد ، اگر طرف اول در سایت وجود دارد ، اگر از Google analytics یا Google Ads یا Google Tag Manager استفاده می کند – هیچ یک از اینها مهم نیست.

اگر سرعت صفحه را کاهش دهد ، به ضرر تجربه کاربر است. مهم نیست که دلیل آن از کجا ناشی می شود… مانند کد شخص ثالث بد یا کد شخص ثالث بد ، همه کارها با تأثیر کمتری بر حیوانات وب اصلی انجام می شود نسبت به آنچه در حال حاضر انجام می شود به دلیل شبیه نبودن با آگاهی از این مسئله یا کمبود مراقبت یا دلایل فنی دیگر که باید در برخی موارد رفع شود. ما به عنوان توسعه دهنده دوست داریم از آن به عنوان عمق فنی صحبت کنیم.

بنابراین اگر آنها کار را کندتر می کنند ، این در حیوانات اصلی وب منعکس می شود و در نهایت این مهم است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کدام کاربر بیشتر از همه مهم است؟

مارتین اذعان کرد: بسیاری از قابلیت های سایت که باعث کند شدن سرعت سایت می شود ، با انجام کارهایی از جمله کمک به آنها در رسیدن به اهداف خود ، مانند تماس با کسب و کار از طریق گپ ، تجربه کاربر را نیز بهبود می بخشد.

مارتین اسپلیت توضیح داد:

“مطمئناً ، من می بینم که نظراتی گفته می شود که مانند این برنامه ها واقعاً می تواند تجربه را برای کاربران بهتر کند ، اما آیا آنها چنین هستند؟

چون اگر مانند آه باشد ، این برنامه به ما تجربه گپ می دهد ، بله. اما یک چت می تواند به گونه ای پیاده سازی شود که سرعت صفحه را برای همه افرادی که با چت تعامل ندارند و یا حتی کسانی که می خواهند با چت تعامل داشته باشند کند نکند. “

اشاره مارتین به این واقعیت که روشهایی برای به حداقل رساندن تأثیر چت باکس JavaScript و فایلهای CSS با افزودن ویژگیهای عنصری وجود دارد که به کد اجازه می دهد تا در ارائه دخالت نکند.

برای هر موردی که بر نمره اصلی حیات وب تأثیر منفی بگذارد ، حتی برای کد تبلیغات شخص ثالث یک راه حل وجود دارد.

مشکلی که به آن پرداخته نشده این است که این راه حل ها خارج از محدوده بسیاری از ناشران وب هستند.

مارتین ادامه داد:

“اندازه گیری این نیست که ما باید در صفحه خود چت داشته باشیم ، بله یا خیر. بله ، اگر تجربه ای را برای کاربر ایجاد می کند ، چت کنید.
فقط آنرا طوری نسازید که در واقع صفحه را بدتر کند. و این چیز است. “

به نوعی ، مارتین در مورد ویژگی های خود نکته ای را از دست می دهد. بیشتر ناشران و شرکت های تجارت الکترونیکی برنامه نویسان داخلی خود را که جعبه های گفتگو ایجاد می کنند ندارند.

ناشران در معرض اکوسیستم مدیریت محتوا هستند.

Core Web Vital کامل نیستند

مارتین بعداً اعتراف کرد که معیارهای اصلی حیات وب بهترین نیستند اما از نظر عملی تأکید کردند که بهترین معیارهای موجود در حال حاضر است.

مارتین توضیح داد:

“و ما می توانیم در مورد اینکه آیا حیوانات اصلی وب arg واقعاً کاملاً آن را مدل سازی می کنند بحث کنیم. می گویم این کار را نمی کنند. اما این بهترین تقریب است که در حال حاضر داریم.

و در واقع اندازه گیری عملکرد و اندازه گیری تجربه برای کاربران واقعاً سخت است. و ما یک مجموعه از معیارهای در حال تکامل را خواهیم دید که بخشی از حیات اصلی وب هستند که با گذشت زمان تکامل می یابند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کاربران یک صفحه خوب را تجربه کنند

در ادامه مارتین ناشران را تشویق کرد تا روی تجربه صفحه تمرکز کنند.

مارتین اسپلیت در مورد ارائه یک تجربه کاربری خوب:

“اما … به طور کلی ایده این است که به صفحاتی که تجربه خوبی به کاربران می دهند ، رونق بخشیم.

و فکر نمی کنم تجربه خوبی باشد اگر بخواهم مطلبی را در مورد مقاله ای که احتمالاً قصد خرید آن را دارم بخوانم و سپس هر آنچه را که می خوانم به پایین منتقل شود زیرا در بالای صفحه ستاره های مرور وجود دارد.

آیا این بدان معناست که شما نباید ستاره بررسی داشته باشید؟ نه

ستاره ها را مرور کنید اما برای آنها فضا ایجاد کنید تا وقتی ظاهر می شوند چیز دیگری در صفحه حرکت نکند. “

امتیازات حیاتی وب خوب امکان پذیر است

به نظر می رسد حل مسائل اصلی حیوانات وب بسیار طاقت فرسا است اما مارتین با بیان اینکه حل این مشکل غیرممکن نیست ، ناشران را به ادامه تلاش ترغیب می کند. وی گفت که نمرات خوب می توانند در دسترس باشند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مارتین اسپلیت:

“این نیست که انجام این کار غیرممکن باشد. من این سوال را با آگهی های موافقت کوکی زیاد دریافت می کنم. بنابراین ، آیا یک بنر رضایت از کوکی که به دلایل قانونی باید داشته باشم ، آیا این باعث کاهش CLS من می شود؟

احتمالاً بله ، اگر به گونه ای اجرا شود که برای کاربر مخل باشد ، در واقع باعث تغییر طرح تجمعی می شود.

اگر فقط باعث ایجاد اندکی از آن شود ، این حتی مشکلی هم نیست. ما نمی گوییم صفر همان چیزی است که شما باید هدف قرار دهید.

شما باید مورد منطقی را هدف قرار دهید ، که به نظر من 0.1 است ، که درصد نمای موثر و میزان تغییر آن اتفاق می افتد.

بنابراین یک مقدار تغییر وجود دارد که می تواند بدون اینکه اساساً در آستانه آنچه حیوانات وب اصلی تجربه خوبی می دانند ، رخ دهد.

اما اگر آن را پیاده سازی کنید ، بیایید آن را تنبل بنامیم و فقط برویم بله ، خوب خواهد شد ، بله پس از ظهور همه چیز را به زیر منتقل می کند ، این یک روش عالی برای اجرای آن نیست و ممکن است بخواهید در مورد روش خود تجدید نظر کنید آن را پیاده سازی کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از برنامه نویسان APP / Plugin بخواهید محصولات خود را بهبود بخشند

مارتین اسپلیت اکنون اطلاعات مفیدی درباره برنامه های ضروری استفاده می کند که تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهند.

مارتین گفت:

“اگر آنرا اجرا نمی کنید زیرا از طرف شخص ثالث است ، به آنها اطلاع دهید ، به آنها بگویید ، سلام اتفاقاً ما متوجه شدیم که راه حل شما این کار را انجام می دهد. ما واقعاً راه حل شما را دوست داریم اما واقعاً دوست نداریم که چگونه با کاربران ما رفتار کند. بنابراین آیا می خواهید آن را برطرف کنید؟

و روشهایی برای انجام آن وجود دارد ، فقط باید انجام شود. “

عکس صفحه ای از مصاحبه لورن بیکر با گوگل مارتین اسپلیت

عکس از مصاحبه لورن بیکر و مارتین اسپلیتعکس صفحه ای از مصاحبه لورن بیکر با مارتین اسپلیت در مورد Core Web Vital برای مجله موتور جستجو

بینش های سه هسته وب حیاتی

مارتین چیزهای زیادی را تقسیم کرد و شاید یک روش کلی برای توصیف آنها سه امتیاز باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سه نکته زیر همه آن چیزی نیست که شما باید بدانید. مارتین جزئیات زیادی را به اشتراک گذاشت.

این سه نکته است که خلاصه سخنان وی را بیان می کند:

  1. بررسی کنید آیا یک برنامه یا عملکرد واقعاً مورد نیاز است و آیا تجربه کاربری مورد نیاز کاربر را فراهم می کند. اگر تا حدودی زائد است ، فکر کنید از شر آن خلاص شوید.
  2. عملکرد سایت را به گونه ای پیاده سازی کنید که با ارائه صفحه تداخل نداشته باشد. این ممکن است به معنای ویرایش کد برای افزودن ویژگی های عنصر اضافی باشد (مانند ویژگی تصویر بارگذاری تنبل یا پیوند rel = “preload”). تا زمانی که سازندگان الگو و پلاگین در این مورد به توپ وارد نشوند ، متاسفانه در خط ناشران سایت هستند که آن را برطرف می کنند ، چه آنها بخواهند و چه نخواهند.
  3. با توسعه دهندگان برنامه ، افزونه و طرح زمینه تماس بگیرید و از آنها بخواهید پیاده سازی های بهتری ایجاد کنند.

استناد

مصاحبه SEJ را با مارتین اسپلیت ، با شروع دقیقه 8:00 مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=mjCo-JXybk4