آیا COVID-19 بازاریابان را خلاق تر کرده است؟

COVID-19 ما را مجبور به انجام پروژه ها و سرگرمی های جدید کرده است ، در حالی که در خانه هایمان حبس شده ایم. بعضی از ما بافندگی ، نانوایی و عکاسی خبره شده ایم.

طبق نظرسنجی اخیر Bannerflow و Digiday ، حداقل در بین تیم های داخلی خلاقیت نیز در کار ما افزایش می یابد.

وضعیت روش بررسی مسکن

این نظرسنجی شامل بیش از 200 بازاریاب ارشد اروپایی با اندازه نمونه زیر است:

نمونه نظرسنجی

از دوازده بخش:

نمونه بررسی

COVID-19 و تیم های داخلی

به نظر می رسد نقطه شیرین در مورد تیم داخلی در هنگام هوازدگی یک بیماری همه گیر شامل شش تا ده نفر باشد:

اندازه تیم داخلی

و این تیم ها هستند که علی رغم COVID-19 ، 62 درصد رشد یک یا دو کارمند دیگر را به تعداد خود اضافه کرده اند.

متاسفانه شرکتهای کوچکتر بیشترین فشار را در COVID-19 احساس کرده اند ، در سال گذشته 56٪ از تیمهای کوچکتر بین یک یا دو کارمند از دست داده اند.

در حالی که این تیم های داخلی در حال رشد هستند ، هزینه نمایندگی آنها در حال کاهش است. از زمان شروع COVID-19 ، 65٪ از مارک هایی که تیم های داخلی خود را با سه تا پنج نفر افزایش داده اند نیز هزینه نمایندگی خود را پس گرفته اند.

بازاریابان باید بیش از هر زمان دیگری نتیجه بگیرند و به نظر می رسد که مسئولیت بیشتر کارمندان داخلی باعث ایجاد خلاقیت شده است.

چه چیز دیگری باعث آب میوه های خلاقانه داخلی شده است؟

کنجکاوی افزایش یافته است

چگونه تیم ها خلاقیت بیشتری پیدا کرده اند

کنجکاوی دلیل اصلی شرکت کنندگان بود که معتقدند تیم آنها در طول سال گذشته خلاق تر شده است. دومین دلیل بزرگ ، توسعه مهارت های جدید و بیشتر صدا در ایده پردازی است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“سن” تیم داخلی

بازاریاب های ارشد که در دوازده ماه گذشته تیم های داخلی خود را ایجاد کردند ، جهش 67٪ در خلاقیت تیم را مشاهده کردند.

در مقایسه ، تیم های داخلی که بیش از دوازده ماه پیش ایجاد شده اند ، 49٪ افزایش را نشان می دهند و 15٪ تیم های داخلی قدیمی خلاقیت کمتری را گزارش می دهند.

با این اوصاف ، 67٪ از بازاریابان سالخورده که تیم قدیمی تری دارند ، تأثیر مثبت بر بازگشت سرمایه (ROI) را گزارش کردند ، در حالی که 60٪ از کسانی که تیم جدیدتری دارند.

مدل داخلی

انواع مدل های داخلی

طبق گفته 65٪ از پاسخ دهندگان ، تیم های داخلی با کل شایستگی بازاریابی دیجیتال مشخص کرده اند که COVID-19 خلاقیت را بهبود بخشیده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در مقایسه ، تیم های داخلی با تنظیم سنتی و ترکیبی به ترتیب 54٪ و 55٪ افزایش خلاقیت داشتند.

اتکای سنگین تری به فناوری

دلایل دیگری که برای افزایش خلاقیت ذکر شده بود ، فن آوری های مشترک ، انعطاف پذیری برای ایجاد محوری در رسانه های مختلف و افزایش “همبستگی تیمی” بود.

اکنون نه تنها 58 درصد تیم ها از داده ها بیشتر استفاده می کنند ، بلکه 55 درصد معتقدند که فناوری دلیل اصلی افزایش خلاقیت است:

استفاده از فناوری در خانه

موانع خلاقیت

خلاقیت در خانه

فقط 11٪ از شرکت کنندگان اظهار داشتند که تیم آنها از زمان تلاش داخلی خود خلاقیت کمتری داشته است و 33٪ اصلاً تغییری مشاهده نکرده اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با توجه به تأثیر شدید COVID-19 بر سلامت روان همه ، ممکن است این اعداد چندان بد به نظر نرسند. با این حال ، لازم است که موانع ایجاد خلاقیت در تیم های داخلی وجود داشته باشد تا بتوان اقدامات درمانی را انجام داد.

کمبود بودجه

بودجه برای ساخت یک تیم داخلی صالح به عنوان یکی از موانع اصلی ، هم برای مارک هایی که تیم های داخلی آنها در دوازده ماه گذشته ایجاد شده است و هم برای تیم های قدیمی ، عنوان شده است.

مشکلات ارتباطی

بازاریاب های ارشد با تیم های قدیمی و جدید در خانه گزارش دادند که برای برقراری ارتباط با اهداف مسکن و دستیابی به خرید در تلاش هستند.

بی ثباتی COVID-19 ممکن است باعث شود برخی از دارندگان مارک در هنگام انتقال فعالیت های داخلی خود ، خطر بیشتری را بپذیرند.

عدم آگاهی

عدم درک درستی از خرید برنامه ای ، یکی دیگر از موانع ایجاد یک تیم داخلی است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

خط پایین

فقط خجالتی از دو سوم شرکت کنندگان در نظرسنجی نشان داد که انتقال به یک تیم داخلی مستقیماً روی ROI آنها تأثیر گذاشته است ، با 10٪ اظهار داشت که هیچ تغییر قابل مشاهده ای وجود ندارد.

میزان بازگشت سرمایه از مسکن در مقایسه با گزارش سال 2020 5 درصد افزایش یافته است. گفتن اینکه COVID-19 نفوذی داشته یا نه سخت است. با این حال ، اگر همه گیری تأثیر منفی داشته باشد ، برای کاهش آن کافی نبوده است.

این که آیا صاحبان نام تجاری از قبل برای گسترش تیم داخلی خود در یک مسیر قرار گرفته اند یا قصد دارند عملیات خود را منتقل کنند ، این بررسی مزایای بالقوه را برجسته می کند.