آیا واقعیت مجازی آینده رسانه های داخلی است؟

تصویر
عکس پروفایل کریگ لبراو هکر ظهر

کریگ لبرو

من این روزها بیشتر در حال تماشای نمودارهای کریپتو هستم تا فیلم. همچنین یک توسعه دهنده مشتاق بلاک چین است.

رسانه‌های اجتماعی واقعاً بشریت را به سوی واقعیتی آینده‌نگر سوق دادند که هیچ‌کدام از ما برای آن آماده نبودیم، اما مانند اردک‌هایی به آب می‌رفتیم. این نیازهای طبیعت ما را تقویت کرد و برآورده کرد: نیاز به شنیده شدن، دیده شدن و تایید شدن با دادن بستری برای بیان خود و در ازای دریافت تعاملی که ما آنقدر آرزوی آن را داریم. رسانه های اجتماعی به صنعت کاملاً جدیدی از تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی و تاکتیک های بازاریابی جان بخشیده اند. مردم برای بهینه‌سازی بایوس اینستاگرام و حساب‌های TikTok خود اقدام کرده‌اند تا تا جایی که می‌توانند اطلاعات بیشتری را در آنجا به دست آورند.

در کنار آن همه گیری فرا رسید، که فشاری بود که ترازو را برای همیشه به نفع تعامل آنلاین منحرف کرد. به غیر از نیروهای خط مقدم و کارگران ضروری، بیشتر ما مجبور بودیم از خانه کار کنیم. این امر باعث افزایش مدت زمان صرف آنلاین و همچنین افزایش پیشرفت فناوری دیجیتال شده است. با توجه به زمان زیادی که آنلاین می گذرانیم، طبیعی به نظر می رسد که واقعیت مجازی قدم منطقی بعدی باشد.

آیا رسانه های اجتماعی مقدمه ای برای واقعیت مجازی هستند؟

Social VR مدتی است که وجود داشته است. آنجا…