نویسنده:
(1) دیوید ام. مارکوویتز، گروه ارتباطات، دانشگاه ایالتی میشیگان، لنسینگ شرقی، MI 48824.
یادداشت سردبیر: این قسمت 8 از 10 مقاله ای است که اثربخشی استفاده از هوش مصنوعی مولد را برای ساده کردن ارتباطات علمی و افزایش اعتماد عمومی به علم ارزیابی می کند. بقیه مقاله از طریق جدول پیوندهای زیر قابل دسترسی است.
جدول پیوندها
مطالعه 2: روش
شرکت کنندگان در ایالات متحده از Prolific استخدام شدند و در یک مطالعه کوتاه 4.00 دلار برای زمان خود پرداخت کردند (متوسط زمان تکمیل
شرکت کنندگان و قدرت
بر اساس پیش ثبت نام این مطالعه (https://aspredicted.org/C3K_T31)، حداقل 164 شرکتکننده برای تشخیص یک اثر کوچک با قدرت 80 درصد در یک مطالعه درون آزمودنیها (f = 0.10، α = دو دنباله، سه اندازه گیری). در مجموع 274 شرکتکننده برای اطمینان از حضور کافی شرکتکنندگان در مطالعه انتخاب شدند. اکثر شرکتکنندگان خود را مرد معرفی کردند (139 نفر؛ 50.7 درصد؛ زن 127 نفر، سایرین 7 نفر)، به طور متوسط 36.74 سال سن داشتند (SD = 12.47 سال) و بیشتر سفیدپوست بودند (190 = 69.3) ٪. در یک مقیاس ایدئولوژی سیاسی 7 درجه ای (1 = بسیار لیبرال، 7 = بسیار محافظه کار)، شرکت کنندگان به لیبرال متمایل شدند (M = 2.97، SD = 1.63).
رویه
پنج جفت محرک از مطالعه 1b برای آزمایش انتخاب شدند که بیشترین تفاوت را در …