این مقاله با استفاده از اخبار بهداشت KFF
در سایت همکار ما بخوانید
این مقاله با KFF Health News ، یک اتاق خبرنامه ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند ، ارائه شده و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF است. ثبت نام در خبرنامه های News Health News.
به دنبال تست HIV در خانه در وب سایت CVS به اندازه تجربه ای نیست که ممکن است فکر کند. تحقیقات توسط Markup و KFF Health News ، ردیاب هایی را در CVS.com نشان داد که برخی از بزرگترین رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های تبلیغاتی را که محصولات مشتریان مشاهده می کردند ، بیان کردند.
و CVS تنها داروخانه ای نیست که این نوع داده های حساس را به اشتراک می گذارد.
ما ردیابهایی را پیدا کردیم که داده های مربوط به مرور و خرید را در وب سایت های 12 از بزرگترین داروخانه های ایالات متحده ، از جمله زنجیره های فروشگاه های مواد غذایی با داروخانه ها جمع آوری می کنند و اطلاعات حساس را با شرکت هایی مانند متا (قبلاً فیس بوک) ، از طریق محصولات تبلیغاتی و آنالیز و مایکروسافت ، از طریق موتور جستجوی آن ، به اشتراک می گذارند.
ابزارهای ردیابی ، که به طور محبوب “پیکسل” خوانده می شود ، در حالی که یک وب سایت کار می کند ، اطلاعات را جمع می کنند. این اطلاعات غالباً به شرکتهای رسانه های اجتماعی ارسال می شود و برای هدف قرار دادن تبلیغات ، چه به شخصه و چه به گروه هایی از افرادی که در جمعیت شناسی یا عادات شبیه شما هستند ، استفاده می شود. در تحقیقات قبلی ، …