آیا نام محصول باید در عنوان باشد؟

جان مولر در یک Hangout ساعت Google Office ، به س questionالی درباره نحوه استفاده از برچسب های عنوان برای صفحات مربوط به محصولات پاسخ داد. این س goodال خوبی است زیرا راهنمای SEO SEO خود گوگل به طور خاص استفاده از برچسب های عنوان برای صفحات محصول را مورد بررسی قرار نمی دهد.

این س questionالی است که مطرح شد ، که در واقع یک عبارت از جان مولر است:

“معناشناسی HTML در مقابل بهینه سازی SEO. این س questionال در صفحات محصولات تجارت الکترونیک مطرح می شود … آیا عنوان محصولات باید به عنوان عنوان مشخص شود؟ “

تصویر صفحه جان مولر در مورد سرفصل ها

جان مولر از گوگل در مورد برچسب های عنوان بحث می کندجان مولر پاسخ داد:

“از نظر ما این کاملا به شما بستگی دارد.

صرفاً از نظر فنی ، ممکن است در مورد محصول عنوان یک صفحه باشد. من فکر می کنم این در بسیاری از موارد منطقی است زیرا شما نوع کسب و کار خود را ممکن است به عنوان یک عنوان ، محصول یا نوع محصولی را که به عنوان یک عنوان دارید داشته باشید.

به نظر می رسد که از نظر معنایی کاملاً منطقی است. بنابراین این چیزی است که من آنجا تمرکز می کنم.

بنابراین کمتر سعی می کنیم نوعی معناشناسی را در آنچه برای SEO خوب کار می کند وارد کنیم ، بلکه سعی می کنیم آنچه را که از نظر HTML معنایی منطقی است انجام دهیم.

و معمولاً برای جستجو نیز نسبتاً خوب نقشه می کشد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

صفحات برنامه نویس Google در سرفصل ها

گوگل مقاله ای توضیح دهنده را در راهنمای شروع کننده SEO با پیشنهاداتی در مورد استفاده صحیح از عنوانها منتشر کرده است.

نکته اصلی گوگل این است که از عنوان برای توصیف بلوک محتوا استفاده می کند.

در مورد اولین عنوان در بالای صفحه ، بلوک محتوا می تواند کل صفحه وب باشد ، و سرفصل های بعدی بخش های جداگانه آن صفحه را توصیف می کند.

گوگل توصیه می کند:

“از عناوین معنی دار برای نشان دادن موضوعات مهم استفاده کنید و به ایجاد یک ساختار سلسله مراتبی برای محتوای خود کمک کنید ، و حرکت کاربران را در سند شما آسان تر می کند.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل همچنین نوشتن عناوین را طوری توصیف می کند که انگار طرح کلی صفحه وب است.

در حالت ایده آل ، باید برنامه ریزی کنید که یک صفحه وب در مورد چیست و بخشهای مختلف صفحه وب در مورد چیست و یک طرح کلی از آنچه مورد بحث است ایجاد کنید.

این طرح کلی می تواند اساس عناوین هر بخش را تشکیل دهد.

توصیه های گوگل در مورد سرفصل ها:

“مشابه نوشتن طرح کلی برای یک مقاله بزرگ ، کمی فکر کنید که نکات اصلی و فرعی محتویات صفحه چیست و تصمیم بگیرید که در کجا از برچسب های عنوان مناسب استفاده کنید.”

با درنظر گرفتن نحوه استفاده از سرصفحه برای صفحه محصول ، استفاده از نام محصول به عنوان عنوان بسیار مناسب است.

به عنوان مثال ، اگر فردی به دنبال چتر یک مارک خاص است ، منطقی است که از Acme Umbrella به عنوان عنوان استفاده کنید.

روشهای زیادی برای انجام آن نیز وجود دارد. به عنوان مثال اگر تگ عنوان صفحه “چتر Acme“سپس عنوان می تواند”چتر Acme (رنگ های مختلف)”یا فقط می توانید آنچه را که در برچسب عنوان وجود دارد ، به اختیار خود تکرار کنید.

با این حال ، هدف باید توصیف دقیق آنچه در بخش محتوا است که عنوان توضیح می دهد باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هدف هرگز نباید استفاده از عنوان برای کاشتن کلمات کلیدی باشد که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید.

استناد

توضیح دهنده Google در مورد نحوه استفاده از سرفصل ها

آیا نام محصول باید در سرفصل باشد؟

در مورد نحوه استفاده از سرفصل ها برای صفحه محصول در علامت دقیقه 42:33 ، جان مولر را تماشا کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=Vd0rEQrwHDc

ایندکسر