نویسندگان:
(1) Raphaël Millière ، گروه فلسفه ، دانشگاه Macquarie ([email protected]) ؛
(2) کامرون باکنر ، گروه فلسفه ، دانشگاه هیوستون ([email protected]).
جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2. آغازگر در LLMS
2.1 مبانی تاریخی
2.2 LLM های مبتنی بر ترانسفورماتور
3. رابط با موضوعات فلسفی کلاسیک
3.1 ترکیب
3.2 طبیعت گرایی و دستیابی به زبان
3.3 درک زبان و زمین
3.4 مدل های جهانی
3.5 انتقال دانش فرهنگی و داربست زبانی
4. نتیجه گیری ، واژه نامه و منابع
3.2 طبیعت گرایی و دستیابی به زبان
اختلافات سنتی دیگر مربوط به این است که آیا مدل های شبکه عصبی مصنوعی زبان استدلال های مردمی را برای طبیعت گرایی در توسعه زبان به چالش می کشد.[9] این اختلاف در دو ادعا از زبانشناسی تولید جریان اصلی در مورد یادگیری گرامر که گهگاه در آن قرار دارد ، مرکز است: یک ادعای قوی در اصل و یک ادعای توسعه ضعیف تر. طبق ادعای یادگیری قوی ، هیچ مقدار قرار گرفتن در معرض داده های زبانی ، به خودی خود ، برای القاء نوع دانش نحوی که کودکان به سرعت به دست می آورند ، کافی نخواهد بود. از این رو نتیجه می گیرد که زبان آموزان مدل آماری بدون مقدمات گرامری داخلی باید در تسلط بر … ناتوان باشند …