آیا محتوا یا پیوندها اعتماد به Google را بهبود می بخشد؟

جان مولر از گوگل در پاتوق Google Office-hours به ​​سوالی درباره بهبود اعتماد به گوگل پاسخ داد. امانت داری ، همراه با تخصص و اقتدار موضوع مهمی است. مولر در پاسخ خود به موضوع عوامل اعتماد می پردازد.

قابلیت اطمینان و EAT

امروزه قابلیت اطمینان به یک معامله بزرگ تبدیل شده است زیرا دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت Google توضیح می دهد که چگونه تخصص ، اعتبار و اعتبار موارد مهمی برای رتبه دهندگان کیفیت جستجو هستند که باید هنگام ارزیابی نتایج جستجو برای انواع خاصی از پرس و جوها ، به ویژه آنچه گوگل آنها را جستجو می کند ، به دنبال آن باشند. پول یا زندگی شما دسته‌هایی مانند مواردی که برای جستجوهای مالی و پزشکی هستند.

بنابراین طبیعی است که SEO می خواهد بداند چگونه می تواند اعتماد خود را به Google افزایش دهد.

نتایج جستجوی Google درباره عوامل اعتماد

اگر در گوگل جستجو می کنید:

فاکتورهای اعتماد گوگل چیست؟

گوگل با چندین سایت به انواع ادعاها پاسخ می دهد:

سایت شماره یک:

“فاکتور اعتماد چیست؟ فاکتور اعتماد گوگل ترکیبی از عوامل متعددی است که آنها برای به کارگیری ارزش اعتماد یک سایت از آنها استفاده می کنند. هرچه یک سایت معتبرتر دیده شود ، احتمالاً مقالات آن در جستجوهای خاص Google رتبه بالاتری خواهند داشت. “

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

نتیجه جستجوی شماره دو:

“Google TrustRank به Google و سایر موتورهای جستجو کمک می کند تا با اسپم وب مبارزه کنند. به طور خاص ، TrustRank به اصطلاح “سیگنال های اعتماد” را اندازه گیری می کند. “

نتیجه جستجوی شماره سه:

در حقیقت ، اینکه گوگل به سایت شما اعتماد دارد یا خیر ، به عوامل مختلفی بستگی دارد. امنیت یک عامل پیشرو است.»

نتیجه جستجوی شماره 4:

“گوگل از سیگنال های اعتماد برای ارزیابی واقعی بودن سایر عوامل رتبه بندی استفاده می کند.”

یک سایت جدول تناوبی از عوامل سئو را منتشر کرد:

“در اینجا ما به عناصر اعتماد جدول تناوبی عوامل SEO می پردازیم.”

در نتایج جستجوی گوگل یک کنایه وجود دارد.

به نظر می رسد که پاسخ جان مولر با آنچه در نتایج جستجوی خود گوگل در آن آمده است ، مغایر باشد.

چگونه اعتماد را بهبود ببخشیم

فردی که این س askingال را می پرسد می خواهد بداند بهترین راه بهبود اعتماد به گوگل ، احتمالاً برای دستیابی به رتبه های بهتر چیست.

در اینجا این سال مطرح می شود:

“آیا وب سایتی که دارای محتوای عالی است در اعتماد به Google بهتر می شود یا فقط از طریق پیوندها تعیین می شود؟”

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

گوگل می گوید هیچ عامل اعتماد وجود ندارد

جان مولر از گوگل پاسخ داد:

“من فکر نمی کنم ما یک فاکتور اعتماد داریم که می توانیم به آن نگاه کنیم و بگوییم ، اوه اعتماد (نه می دانم) نه از دوازده یا هر عددی است که شما در آنجا دارید.

بنابراین این نوعی (نمی دانم)… تقریباً مانند یک سوال فلسفی در آن نقطه است.

مثل این است که آیا بهبود کیفیت محتوای شما به طور کلی باعث می شود که یک وب سایت از نظر گوگل قابل اعتمادتر باشد؟

و مانند خوب … من نمی دانم. هیچ معیار خاصی برای آن وجود ندارد. “

هیچ معیاری برای اندازه گیری اعتماد وجود ندارد

معیار راهی است برای اندازه گیری و کمک به ارزیابی چیزی. جان مولر واضح است که گوگل معیار خاصی برای سنجش قابلیت اعتماد ندارد.

تنها دلیلی که قابلیت اطمینان در دستورالعمل های رتبه دهندگان کیفیت جستجو مهم است این است که این همان چیزی است که می خواهد رتبه دهندگان شخص ثالث به دنبال آن باشند.

اما این بدان معنا نیست که بخشی از الگوریتم‌های گوگل است و الگوریتمی در گوگل وجود دارد که سایت‌ها را از نظر قابلیت اطمینان رتبه‌بندی می‌کند.

بهبود محتوا یک رویکرد خوب است

مولر در ادامه روش بهبود محتوا را تأیید کرد.

او در ادامه پاسخش گفت:

“من فکر می کنم بهبود کیفیت محتوای شما همیشه ایده خوبی است.

اما اوه … چیزهای زیادی در آنجا دخیل هستند.

و وقتی صحبت از اعتماد به میان می‌آید، قطعاً موضوع فقط پیوندهایی نیست که به یک وب‌سایت اشاره می‌کنند.»

بدون معیار برای اعتماد و نه فقط پیوندها

همیشه ایده بدی است که بخشی از آنچه در یک پتنت نوشته شده یا آنچه جان مولر می‌گوید را در نظر بگیرید و سپس آن را به معنایی خارج از چارچوب کلی پتنت یا بیانیه قرار دهید.

پاسخ جان مولر مبنی بر اینکه هیچ معیار قابل اعتماد وجود ندارد در پاسخ به این سوال که آیا “مطالب عالی” یا “پیوندها”به افزایش اعتماد با Google کمک کنید.

مولر به جای تمرکز بر اینکه آیا لینک‌ها یا محتوا روی گوگل برای اعتماد کردن به یک وب‌سایت تأثیر می‌گذارد یا خیر، او را از تفکر در مورد تأثیرگذاری بر یک فاکتور اعتماد موجود منصرف می‌کند.

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

او فرد را تشویق می کند تا روی بهبود محتوا تمرکز کند. محتوا یکی از معدود مواردی است که ناشران کنترل کامل آن را دارند ، چیزی که نمی توان در مورد پیوندهای مشروع گفت.

نقل قول

گوگل می گوید هیچ عامل اعتماد یا معیاری برای اندازه گیری اعتماد وجود ندارد

سازمان ملل را تماشا کنید که حباب ایده معیار اعتماد را در علامت دقیقه 29:20 نشان می دهد

https://www.youtube.com/watch؟v=rTcLkRkfkPs