ذهن خود را به روزهای ابتدایی برگردانید
آیا این یک حرکت احمقانه از زمان بازگشت هوش مصنوعی بزرگترین تحول دیجیتال از زمان بازگشت ناگهانی پس از سرمایه به سیاست های کار است؟ در ابتدا هیچ کس حتی Google را نمی دانست.
به سرعت به جلو تا ماه مه 2024 ، و Google Gen AI را پذیرفته و شروع به استفاده از آن در جستجوی مرورگر خود با
در این مقاله پاسخ خواهد داد که آیا هوش مصنوعی می تواند با استفاده از یک مطالعه جدید SEMRUSH رتبه بندی کند. این محتوای هوش مصنوعی را تعریف می کند ، یافته های یک مطالعه SEMrush را کشف می کند و نحوه رتبه بندی با محتوای هوش مصنوعی را برای به دست آوردن ترافیک ، فروش خدمات و محصولات یا موفقیت در آزمایش های سئو خود توضیح می دهد.
محتوای AI چیست؟
هر نوع نویسنده از محتوای هوش مصنوعی استفاده می کند ، به معنای یکسان است: محتوا با هوش مصنوعی به عنوان بخشی از فرآیند ، چه برای برنامه ریزی ، نوشتن یا لحن.
محتوای هوش مصنوعی می تواند به معنای چیزهای مختلف برای نویسندگان مختلف باشد. برخی ممکن است از Chatgpt ، Google Gemini یا Microsoft Copilot استفاده کنند تا محتوای خود را مقیاس کنند و از AI برای نوشتن و ویرایش محتوا با ورودی کمی انسانی استفاده کنند.
نویسندگان محتوای باتجربه تر ممکن است از هوش مصنوعی برای تشکیل یک طرح کلی ، انجام تحقیق و اطمینان از این که در هر مرحله ، منابع خود را وارد می کنند ، مانند …