آیا محاسبات فرهنگی پاسخگو می تواند شکاف نژادی و جنسیتی را در ساقه ببندد؟

چکیده

علیرغم تلاش های بیشمار و بودجه قابل توجهی ، علاقه و عملکرد دانشگاهی جوانان از کلاسهای حاشیه نشین تاریخی (آفریقایی آمریکایی ، بومی آمریکایی ، لاتین و بومی) به همراه اقلیت های نژادی و زنان در علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات (STEM) ، از نظر آماری تنوع زیادی را در مقایسه با همتایان سفید و آسیایی به تصویر می کشد. این اختلافات را می توان تا حدودی به عوامل فرهنگی نسبت داد که مانع ورود اقلیت های نژادی یا ادامه در زمینه های پرسود علم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات می شوند (STEM). با درک قدرت تدریس پاسخگو فرهنگی (CRT) ، برخی از برنامه های مهم غنی سازی فناوری ، اصول آموزشی پاسخگو رایانه (CRP) را اصلاح کردند تا یک محیط محاسبات فرهنگی پاسخگو (CRC) را برای کلاس مطیع ترکیب کنند. محاسبات فرهنگی پاسخگو (CRC) باید به عنوان یک عامل تغییر اکتشافی در تقاطع ، نوآوری و پیشرفت جامعه از طریق تعامل فنی و اجتماعی با تنظیم آموزه های برنامه ای ، نظری و روش شناختی مجدداً مفهوم سازی شود.

مقدمه

محققان و سیاستگذاران توجه خود و ارقامی را جلب کرده اند که عدم علاقه و مسائل مربوط به عملکرد را نشان می دهد …

Source link