آیا ساخت استارت‌آپ‌ها برای اقتصاد خالق کافی است؟

من قبلاً معتقد بودم که نرم افزار برای سازندگان تا حدی اشباع شده است – و پس از تحقیقات بیشتر متوجه شدم که اشتباه می کنم.

تکامل اقتصاد خالق

اول، بیایید تعریف را از سر راه برداریم – «اقتصاد خالق» مربوط به رقصیدن TikTokers یا اینفلوئنسرهای اینستاگرامی نیست که در قایق‌های تفریحی مهمانی می‌کنند.

در واقع بیشترین سهم از تولیدکنندگان محتوا را کسب و کارهای کوچک تشکیل می دهند.

منبع: Mighty Networksمنبع: شبکه های توانا

بنابراین، «اقتصاد خالق» به مشاغل مستقل و فعالیت‌های جانبی اشاره دارد که توسط افرادی راه‌اندازی شده‌اند که به دنبال کسب درآمد از دانش و مهارت‌های خود از طریق رسانه‌های دیجیتال هستند.

برای اینکه بدانید این بخش با چه سرعتی از سال 2011 رشد کرده است، به میزان درآمد سازندگان در Gumroad از سال 2020 نگاهی بیندازید.

منبع: گامرودمنبع: گامرود

این رشد توسط:

  1. چگونه محتوا تولید و مصرف می کنیم
  2. دسترسی به نرم افزارها و پلتفرم های رسانه ای جدید که به سازندگان قدرت می بخشد
  3. راه های جدید کسب درآمد از کار شما

رسانه های اجتماعی و ظهور خالقان

در ابتدا، رسانه‌های اجتماعی به افراد امکان می‌داد تا مخاطبان زیادی ایجاد کنند و کسب درآمد از معاملات برند یا تعداد بازدیدها حاصل می‌شد.

در این اقتصاد وب قدیمی، کسب درآمد از کار خود تنها در صورتی امکان پذیر بود که بتوانید به میلیون ها نفر برسید. بنابراین، همه چیز به مقیاس بستگی داشت.

حرکت به سمت درآمدزایی مستقیم

از طریق رسانه های اجتماعی، سازندگان هیچ چیزی را نداشتند، آنها…

Source link