آیا برنامه نویسی با شریک زندگی یادگیری را آسان تر می کند؟

چکیده و 1 مقدمه

2 تنظیمات تحقیق

3 روش

3.1 ابزار و 3.2 تجزیه و تحلیل کمی

3.3 تجزیه و تحلیل موضوعی

4 نتیجه

4.1 نتایج کمی

4.2 نتایج کیفی

5 بحث و 5.1 پاسخ دادن به سوالات تحقیق

5.2 تهدید به اعتبار و 5.3 محدودیت و تعمیم پذیری

6 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع

2 تنظیمات تحقیق

این تحقیق در دو کلاس درس دوره مهندسی نرم افزار پیشرفته که توسط نویسنده این مقاله تدریس می شد ، تنظیم شد و در پنج کلاس برگزار شد که اولین جلسه یک جلسه تمرینی بود. پس از آن ، این تحقیق با هفت مصاحبه آنلاین آنلاین ادامه یافت تا اینکه به نقطه اشباع رسید [4]بشر

دانش آموزان در هر 4 جلسه آزمایشگاهی 60 دقیقه زمان برنامه نویسی خالص قرار گرفتند. افراد (35 نفر) هر 10 دقیقه یک بار مکث می کردند تا انگیزه خود را با یک پرسشنامه هفت ماده ای گزارش دهند و نقش های چرخشی را در جفت خود انجام دهند. در هر دور ، آنها یک کار برنامه نویسی جدید دریافت می کردند اما اغلب موارد قبلی را ادامه می دادند زیرا کارها یک پیوستار تشکیل می دادند. در هر جلسه در کل 90 دقیقه به طول انجامید که از این 30 مورد برای توصیف وظایف و تکمیل پرسشنامه ها استفاده شده است.

شرکای گروه آزمایشی یا “خلبان” تعیین شدند که صفحه کلید را کنترل می کند و …

Source link