BrightLocal گزارش جدیدی را منتشر کرده است که 15 سال از داده های رفتار بررسی مصرف کننده را تجزیه و تحلیل می کند. این یافته ها نشان دهنده تغییر در نحوه تحقیق و خرید افراد از مشاغل محلی است.
در اینجا اطلاعات بیشتر در مورد مطالعه و معنای آن برای بازاریابان است.
روندهای تاریخی
این گزارش محبوبیت بررسی های آنلاین را ردیابی می کند. این نشان می دهد که افزایش تحقیقات تجاری محلی از سال 2015 تا 2016 ، که همزمان با مالکیت تلفن های هوشمند بود و به 77 ٪ در بین بزرگسالان ایالات متحده رسید.
این روند در طول بیماری همه گیر Covid-19 در سال 2020 به اوج خود رسید ، هنگامی که 59 ٪ از مصرف کنندگان گفتند که آنها تقریباً روزانه مشاغل محلی را تحقیق می کنند.
پس از آن ، تعداد مصرف کنندگان تحقیق در مشاغل محلی به طور پیوسته کاهش یافته است.
معیارهای بررسی سنتی کمتر از اهمیت بیشتری برخوردار هستند
مصرف کنندگان اکنون اهمیت کمتری در معیارهای بررسی سنتی دارند:
- کمتر مصرف کنندگان انتظار رتبه بندی کامل پنج ستاره را دارند.
- مردم نسبت به نحوه مقایسه بررسی های اخیر با 2018-2020 اهمیت کمتری می کنند.
- رتبه بندی ستاره ها هنوز هم اهمیت دارند ، اما مشتریان بیشتری به جای شاخص های دقیق کیفیت تجارت ، آنها را “معیارهای غرور” می دانند.
گزارش یادداشت می کند:
“این نکته را تقویت می کند که مصرف کنندگان بیشتر از چالش ها برای حفظ رتبه های بالا درک می کنند و این یک نشانگر واقع بینانه از کیفیت واقعی به عنوان یک عامل مستقل نیست.”
مصرف کنندگان مایل به نوشتن بررسی هستند
مصرف کنندگان ممکن است هنگام تصمیم گیری در مورد خرید ، کمتر به بررسی ها اهمیت دهند اما هنوز مایل به نوشتن آنها هستند.
در پنج سال گذشته ، تقریباً سه چهارم بزرگسالان در ایالات متحده یک بررسی آنلاین نوشتند.
علاوه بر این ، داده ها نشان می دهد که مصرف کنندگان مایل به نوشتن بررسی هستند ، حتی اگر در سال گذشته این کار را نکردند.
گزارش آمده است:
وی گفت: “برای صاحبان مشاغل ، آنچه این نشان می دهد این است که ، با وجود چالش های حفظ جریان مداوم از بررسی های جدید ، مصرف کنندگان به شدت مایل به نوشتن یکی هستند. این همه در مورد دلیل قوی برای انجام این کار (یک تجربه به یاد ماندنی) و گرفتن آنها در زمان مناسب است. “
وبینار مرتبط:
ترجیحات سکو

Google به عنوان بستر بررسی ارجح ادامه می یابد ، اما این تحقیق حرکات بین سایر سیستم عامل ها را نشان می دهد:
- فیس بوک از سال 2020 تا 2025 در هر دو استفاده و اعتماد کاهش یافته است.
- Yelp به عنوان یک منبع بررسی قابل اعتماد پایدار است.
- بسترهای نرم افزاری مانند YouTube ، رسانه های خبری محلی و رسانه های اجتماعی در کمک به مصرف کنندگان تصمیم گیری می کنند.
این گزارش حاکی از آن است که تمایز بین سیستم عامل های بررسی “سنتی” و “جایگزین” کمتر مرتبط است و این سؤال را مطرح می کند:
“واقعاً یک مصرف کننده در مورد تعریف یک بستر بررسی اهمیت دارد؟”

من در اینجا یک حکایات شخصی به اشتراک می گذارم: من تمایل دارم بیشتر تحقیقات تجاری محلی خود را در مورد YouTube و Tiktok انجام دهم.
من در این ماه به خارج از شهر سفر می کنم و از ترکیبی از هر دو سیستم عامل استفاده کردم تا تصمیم بگیرم کدام هتل را رزرو کنم ، نوع اتاق دقیقی که می خواستم رزرو کنم و رستوران هایی که می خواستم در آنجا بخورم.
همانطور که در این گزارش خاطرنشان می کند ، احساس کردم که تجربیات به اشتراک گذاشته شده در یوتیوب و تیکتوک نمایشی معتبرتر از آنچه من به عنوان یک مصرف کننده تجربه می کردم بود. اگرچه آنها سیستم های بررسی استاندارد ندارند ، اما فیلم ها تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه را ارائه می دهند.
این برای بازاریابان چه معنی دارد
در حالی که رتبه بندی و رتبه بندی ستاره ها برای دید محلی اهمیت دارند ، آنها دیگر کل داستان را برای مشتریان نمی گویند.
مطالعه BrightLocal این غذاهای آماده را برای بازاریابان ارائه می دهد:
- در سیستم عامل های مختلف قابل مشاهده باشید ، نه فقط سایت ها را مرور کنید.
- به جای اینکه فقط برای رتبه بندی های بالا هدف قرار دهید ، به بازخورد مشتری پاسخ دهید.
- برای ارتباط با مصرف کنندگان آگاه اجتماعی ، از هویت تجاری خود مانند یک پروفایل تجاری Google استفاده کنید.
- با ایده های در حال تغییر “سیستم عامل های نقد و بررسی” سازگار شوید.
- درخواست بررسی کنید. مشتریان مایل به نوشتن آنها هستند ، بنابراین از پرسیدن دریغ نکنید.
گزارش کامل را ببینید.
تصویر برجسته: ImageFlow/Shutterstock