در مقاله قبلی خود، سیر تکامل خدمات نقطه فروش (POS) و خرید، بعداً پرداخت (BNPL) را بررسی کردم، با تمرکز بر چگونگی تأثیر این گزینه ها بر انتخاب مشتری. آن بحث از دیدگاه مشتری بود. حال، بیایید از دیدگاه مشاغل، به ویژه تجار به آن نگاه کنیم.
این مقاله به بررسی مواردی میپردازد که برای بازرگانان هنگام ادغام راهحلهای مالی مانند POS و BNPL مهمتر است. ما بررسی خواهیم کرد که چگونه این راه حل ها باعث افزایش تجربه مشتری و افزایش فروش می شوند.
هر دو سرویس POS و BNPL در مدل B2B2C (Business-to-Business-to-Consumer) عمل می کنند، که در آن بازرگانان نقش کلیدی در ارتباط ارائه دهنده خدمات با مشتری نهایی دارند. در این مدل، بازرگانان فقط واسطه نیستند – آنها برای جذب مشتری و افزایش فروش حیاتی هستند. با ارائه گزینه های پرداخت انعطاف پذیر، تجار تجربه خرید روان تری ایجاد می کنند که به نوبه خود رضایت مشتری و نرخ تبدیل را افزایش می دهد.
از منظر فنی، هرچه ادغام بین خدمات مالی و بازرگانان بهتر باشد، محصول برای مشتریان جذابتر میشود. این نه تنها شامل شرایط رقابتی، بلکه سرعت پردازش، سهولت استفاده و سرعت حل مشکلات نیز می شود.
موفقیت خدمات POS و BNPL نه تنها به …