آنچه علم در مورد یادگیری کد به صورت جفت می گوید

چکیده و 1 مقدمه

2 تنظیمات تحقیق

3 روش

3.1 ابزار و 3.2 تجزیه و تحلیل کمی

3.3 تجزیه و تحلیل موضوعی

4 نتیجه

4.1 نتایج کمی

4.2 نتایج کیفی

5 بحث و 5.1 پاسخ دادن به سوالات تحقیق

5.2 تهدید به اعتبار و 5.3 محدودیت و تعمیم پذیری

6 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع

5 بحث

هدف اصلی مطالعه اولیه ما ، روشن کردن جنبه های روانشناختی جفت شدن در مهندسی نرم افزار و یافتن راه هایی برای بهبود استفاده از آن در تنظیمات آموزشی هنگام ایجاد یک پایگاه دانش برای تحقیقات نرم افزار جفت هوش مصنوعی بود. طرح های آزمایشی قبلی در مورد این موضوع با رویکردهای جدید گسترش یافته است ، که شامل چارچوب خودمختاری است [16] و تشخیص همه اثرات در هر فرد ، بر خلاف جفت.

5.1 پاسخ دادن به سوالات تحقیق

بحث زیر پاسخ به سؤالات تحقیق ارائه می دهد و مضامین ، کدها و زیرمجموعه ها را مشاهده می کند. برای بینش بیشتر ، خواننده باید به جدول II مراجعه کند.

5.1.1 RQ1: آیا هر دو نقش برنامه نویسی جفت ذاتاً برای دانشجویان در کلاسهای دانشگاه انگیزه بیشتری نسبت به انفرادی دارند؟ با نتایج کمی ، نقش های خلبان-نانوگور ذاتاً انگیزه بیشتری دارند (μ = 28.41 و 27.87 ، …

Source link