آنچه تجزیه و تحلیل نتایج جستجوی Google در مورد Google نشان داد

تصویر
عکس نمایه Markup Hacker Noon

@TheMarkupنشانه گذاری

سازمان غیر انتفاعی که به روزنامه نگاری پاسخگویی مبتنی بر داده و حفاظت از حریم خصوصی اختصاص داده است.

در سال های اخیر ، گوگل با استفاده از اطلاعاتی که گوگل از وب حذف کرده یا از شرکا جمع آوری کرده است ، به طور قابل ملاحظه ای نتایج جستجوی خود را افزایش می دهد که به منظور پاسخگویی به سوالات کاربران در صفحه جستجو ، بدون نیاز به کلیک کردن روی آنها است. همچنین نتایج را گسترش داده است که محصولات متعلق به Google مانند YouTube ، Google Images ، Google Maps ، Google Flights و یک جریان به ظاهر پایان ناپذیر از جستجوهای مرتبط “که کاربران را به ارزشمندترین محصول Google عمیق تر و عمیق تر می کند ،” جستجو کردن. این نوع نتایج ، که ما آنها را “ماژول” می نامیم ، اغلب در جعبه ها ظاهر می شوند و معمولاً از نظر بصری از نتایج جستجوی رتبه بندی شده سنتی گوگل متمایز بوده اند – هر چند این تمایزها در حال محو شدن هستند.

ما آزمایشی برای اندازه گیری مقدار و محل قرارگیری آن طراحی کردیم
این نتایج جستجوی ایجاد شده توسط گوگل و خود مرجع و نحوه مقایسه آنها با سایر نتایج و پیوندها. به طور خاص ، ما می خواستیم آنها را با نتایج و پیوندهای وب سایت هایی که متعلق به Google نیستند مقایسه کنیم. در اینجا ما به مجموعه ای از محتوای برجسته در نتایج جستجو به عنوان “غیر Google” اشاره می کنیم.

از آنجا که هیچ جریان تصادفی وجود ندارد …