منبع
در سال اول کسب و کار، به راحتی می توان به جشن گرفتن دستاوردهای فردی دلبسته شد، اما این چیزی بیش از یک نقطه عطف است. این مرحله بسیار مهمی است که زمینه را برای آینده شرکت شما فراهم می کند. این مقطع حساس اطلاعات روشنگرانه ای را در مورد واکنش مشتری، چابکی کسب و کار و کنترل بودجه ارائه می دهد.
این به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی نتیجه داد، چه چیزی نشد، و چرا نشد. به شما کمک می کند تا یک استراتژی رشد برای موفقیت و توسعه بلندمدت طراحی کنید. این مقاله به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه میتوانید از طریق درسهایی که در طول سال افتتاحیه خود آموختهاید، چشمانداز روشنی از احتمالات آینده ارائه دهید.
تنظیم مرحله: درک چشم انداز صنعت شما
کسب و کارهای جدید نیاز به ارزیابی بازار و رقابت دارند. تجزیه و تحلیل روندهای بازار، شناسایی مخالفان اصلی، و یافتن نقاط قوت و ضعف آنها به شما کمک می کند تا خود را به گونه ای قرار دهید که کسب و کارتان برجسته شود. با این تخصص، می توانید یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد ایجاد کنید، یک استراتژی قیمت گذاری مقرون به صرفه تنظیم کنید، و آنچه را که ارائه می کنید مطابق با نیازهای نادیده گرفته شده بازار هدف خود سفارشی کنید.
همانطور که در یک تحقیق بیان شد، مشاغلی که تحلیل را نادیده میگیرند، 50 درصد بیشتر احتمال دارد در پنج سال اولیه خود شکست بخورند. تحقیقات بازار در مراحل اولیه چشم انداز استراتژیک را شکل می دهد. با درک آنچه …