آمازون پیشنهادات تبلیغاتی را برای فروشندگان غیر آمازون گسترش می دهد

آمازون یک ویژگی بتا جدیدی را برای مشاغلی که محصولاتی را در پلتفرم خود نمی فروشند، ارائه کرد و به آنها اجازه می دهد از طریق تبلیغات نمایشی در سراسر شبکه گسترده آمازون، سرنخ ایجاد کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. نوع تبلیغات نسل جدید آمازون به تبلیغ‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا پایگاه مشتریان خود را گسترش دهند و از محیط غنی از داده‌های آمازون بهره ببرند، حتی اگر محصولاتی را روی پلتفرم نمی‌فروشند.

چگونه کار می کند. تبلیغات نسل جدید سرنخ به مشتریان این امکان را می دهد که بدون خروج از وب سایتی که در حال مرور آن هستند، مستقیماً در آگهی تبلیغاتی برای دریافت اطلاعات ثبت نام کنند.

  • تبلیغات در دارایی‌های آمازون، از جمله صفحه اصلی و صفحات جزئیات محصول، و همچنین سایت‌های متعلق به Twitch و IMDb و مقصدهای شخص ثالث ظاهر می‌شوند.
  • مکان ها به طور خودکار بر اساس تاکتیک های هدف گیری و نتایج دلخواه بهینه می شوند.

اولین بار دیده شد. ابتدا جفری کوهن در لینکدین از این به‌روزرسانی مطلع شدیم:

ژنرال ارشد آمازونآمازون پیشنهادات تبلیغاتی را برای فروشندگان غیر آمازون گسترش می دهد

آنچه قبلا آمده بود. آمازون سال گذشته کاوش راه حل هایی را برای غیر فروشنده ها آغاز کرد. ناوه هاپکینز، یکی از مشارکت کنندگان موتور جستجو، که در مورد راه حل بتا نوشت، تأیید کرد که اکنون برای همه در دسترس است و پیش از این مشتریان نمی توانستند فرم سرنخ را پر کنند.

تصویر بزرگ. آمازون از شبکه گسترده و میلیاردها سیگنال کاربر برای کمک به فروشندگان غیر آمازون در تعامل با مشتریان بالقوه استفاده می کند.

  • این ویژگی با هدف هموار کردن زمینه بازی برای مشاغل در هر اندازه‌ای، به آنها امکان می‌دهد تا از اکوسیستم داده غنی آمازون بهره ببرند.

بعدش چی کسب‌وکارهای علاقه‌مند می‌توانند برای جزئیات دسترسی به این ویژگی بتا از طریق کنسول آگهی، با مدیر توسعه محصول تبلیغات آمازون (PDM) تماس بگیرند.

بین خطوط. این حرکت نشان دهنده فشار آمازون برای رقابت تهاجمی تر در فضای تبلیغات دیجیتال گسترده تر، فراتر از پلت فرم تجارت الکترونیک خود است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link