آمازون، سومین پلتفرم بزرگ تبلیغات دیجیتال پس از آلفابت و متا، در حال گسترش فناوری تبلیغات خود به سایر خردهفروشان است – اقدامی که میتواند چشمانداز رسانههای خردهفروشی را بهطور چشمگیری تغییر دهد.
سرویس تبلیغات خرده فروشی جدید آمازون به خرده فروشان ایالات متحده اجازه می دهد تا ابزارهای هدف گیری و اندازه گیری تبلیغات پیچیده آمازون را در وب سایت های خود پیاده سازی کنند، که نمونه دیگری از تجاری سازی آمازون فناوری داخلی خود، مشابه AWS و Buy with Prime را نشان می دهد.
جزئیات: این سرویس خرده فروشان را قادر می سازد:
- تبلیغات مرتبط با زمینه را در نتایج جستجو و صفحات محصول نمایش دهید.
- سفارشی کردن طراحی، قرار دادن و فرکانس تبلیغات.
- به ابزارهای اندازه گیری و گزارش تبلیغات آمازون دسترسی داشته باشید.
- داده ها را از طریق حساب های جداگانه AWS مدیریت کنید.
پذیرندگان اولیه عبارتند از:
- iHerb (سلامت و تندرستی)
- وای! (مواد غذایی آسیایی)
- شرکت بازرگانی شرقی (اسباب بازی و لوازم مهمانی)
چرا ما اهمیت می دهیم. سرویس تبلیغات خرده فروشی آمازون ابزارهای پیشرفته هدف گیری، اندازه گیری و گزارش تبلیغات این شرکت را فراتر از پلتفرم خود به سایر خرده فروشان گسترش می دهد. این فرصتهای جدیدی را برای دستیابی به مخاطبان بسیار مرتبط در محیطهای خردهفروشی متنوع ایجاد میکند و در عین حال از فناوری تبلیغات اثبات شده آمازون بهره میبرد.
علاوه بر این، پذیرش زودهنگام این سرویس توسط خرده فروشان برجسته، پتانسیل آن را برای تغییر شکل چشمانداز رسانه خردهفروشی نشان میدهد و دسترسی و دقت گستردهتری را بدون اتکای مستقیم به بازار آمازون به شما ارائه میدهد.
بین خطوط. در حالی که این حرکت به خرده فروشان امکان دسترسی به فناوری تبلیغات اثبات شده آمازون را می دهد، همچنین داده های ارزشمندی را برای افزایش قابلیت های پیش بینی تبلیغات و توصیه در یک اکوسیستم خرده فروشی گسترده تر در اختیار آمازون قرار می دهد.
خط پایین. آمازون با گسترش تخصص تبلیغاتی خود به سایر خردهفروشان، جایگاه خود را برای تصاحب سهم بازار تبلیغات دیجیتالی بزرگتری در اختیار میگیرد و در عین حال به سایر خردهفروشان کمک میکند تا درآمد تبلیغاتی خود را افزایش دهند.